Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

25 Temmuz, 2006

Tembel isi cikolatali dondurmali pasta










Bu pastayi bir arkadasimin dogum gunu icin yapmistim aylar once. Fazla vaktim olmadigi icin isin kolayina kacip hazir satilan cikolatali kek karisimlarindan alip pisirdim. Hazir kakaolu kek ya da evde yapilmis kakaolu kekler de olur tabii :) Keki ikiye bolup arasina hafif yumusamis (tabii ki hazir) kakaolu ve cikolata parcali dondurma koydum bolca, ustunu kapatip, strec filmle sarip 1.5 saat kadar buzlukta beklettim. Kakaolu pudingi az sutle pisirip (daha koyu olsun diye) ilininca icine cikolata parcalari ekleyip pastanin ustune surdum ve yine dogruca buzluga kaldirdim. 30 dakika sonra cikarip ustune cikolata rendeleyip cilekleri sapina dogru dilimleyip (ama sonuna kadar degil) pastayi susledim. Afiyet oldu anladiginiz uzere cikolata canavari arkadasima :)

17 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Dondurmali cikolatali enfes bir pasta olmus bu. Ellerine saglik Pinarcim. Nasil canim cekti anlatamam... Diyetli diyetli...:(

12:29 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

ben bundan çok yapmıştım...Çok da güzel oluyor yani :)...Aaaa bak şimdi canım istedi..

2:12 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

pratik ama leziz..mhhhh :)

8:14 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Kusura bakmayin :( Ama cok iyi gidiyorsunuz ha gayret. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Dondun demek! Nisanlina yaparsin artik ;) Optum!

Sevgili Crepuscule,
Evet hem kolay hem lezzetli :) Optum!

10:21 ÖÖ  
Blogger Kayhanoviç dedi ki...

güzel bir pastaya benziyor koymussun buraya canımız cekti:)

1:38 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sayin Kayhan,
Cok guzel olmustu :) Ama bizim Turk pastalarinin yanindan bile gecemez. O yuzden siz en iyisi guzel bir pastaneye gidip benim yerime de yiyin.

3:05 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çikolatayada hç dayanamam yani bir dilim aldım artık arkadaş kusura bakmasın:)
pınarcım tatlı kaşığı için desert spoon mu diyeceğim ?????
teşekkürler:)))
NOTE:Nilaya not unutulduk mu acaba ha:((((

11:52 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Aaa tabikide yaparım :))

1:47 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
Arkadas hic kusura bakmaz, aslinda o sanirim o gun uc dilim falan yedi zaten :) Buralarda tatli kasigi gibi bir terim bildigim kadariyla yok ama bunlarin teaspoon'u bizim tatli kasigi kadar buyuk o yuzden oyle yazabilirsiniz. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
O da bayila bayila yer nisanlisinin elinden :) Cok cicisiniz ya! Optum!

10:10 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hiç de tembel işi gibi görünmedi bana:))
Ellerine sağlık nefis olmuş.

4:07 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Beyhan,
Keki ve pudingi hazir krisimlardan alip pisirdigim icin oyle dedim :) Daha az emek harcadigim icin. Tesekkur ederim. Sevgiler.

7:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

pınarcım bende öyle tahmin etmiştim ,hayırlı kandiller.sevgiler.

12:28 ÖÖ  
Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, kandilin mubarek olsun. Nolur su pastayi kaldir yahu, dayanamayip diyeti bozu verecegim aslinda coktan bozardim ben diyeti senin su pastan yuzunden de, Allah'tan firinim bozuk..:)))
Opuyorum canim

9:03 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcığım ama ben rejimdeyim :( Çok lezzetli görünüyor öpüyorum...

11:28 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

offffffffffffffffff
yenmezmi
yenir
nasil yenir
HAPUR HUPUR

9:06 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Sizin de kandiliniz mubarek olsun, tesekkur ederim :) Hemen yani post ekliyorum, kusura bakmayin. Sevgiler.

Sevgili Meltem,
Kusura bakma, bir daha hafif yiyecek tarifi koyayim. Kolay gelsin rejim. Kocaman optum.

Sevgili Vintage Biscuit,
Yenir tabii ama rejimdeki arkadaslara ayip olur. O yuzden hemen degistirmem lazim. Optum.

9:10 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

güzel bir müziğin eşliğinde duygusalaşıp gezdiğim sitenizi çok beyendim hatta gezdikten sonra sırf müziği dinlemek için alta attım sayfayı diğer gezinmelerimide duygusal yaptım:)))tebrikler

8:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home