Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

29 Haziran, 2006

Su kristalleri


Cok sevdigim sunuculardan (ve son zamanlarda yazarlardan biri) Ikbal Gurpinar. Bana cok icten, sevecen ve cok iyi niyetli geliyor. Bir de o tatli yuzu yok mu :) Simdilerde donerken getirdigim son kitabini okuyorum: Benim Hala Umudum Var. Adindan da anlasildigi gibi insana umut veren, iyilige yonelten, motive edici bir kitap. Bir bolumunde su kristalleri uzerine arastirma yapan Japon bilim adami Masaru Emoto'nun bazi bulgularindan bahsediyordu. Arastirmada suya cesitli kelimeler soylenip donarak kristallesmesi saglaniyor, guzel sozler boyle guzel sekiller ortaya cikarirken, kotu sozler de karmakarisik bir sekle donusturuyor. Yani guzel sozlerin titresimi suya oyle bir enerji veriyor ki boyle muhtesem kristallere donusmesini sagliyor. Ayrica anlasildigi uzere guzel sozler butun dillerde iyi frekansa sahip, boylece kullandiginiz dil pek farketmiyor kristal yaparken. Bu konuda bircok kitap yazmis olan bilimadami sanirim su aralar da bu titresimleri hastaliklari iyilestirmek icin kullanma uzerine calisiyor. Daha detayli bilgi icin ve baska resimler icin sitesini ziyaret edebilirsiniz.

7 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Su kristallerinn şu doğa üstü yapıları bilmem dkkatinizi çektimi hiç biri birbirine benzemiyor,sevgilerimle
evet ikbal gürpınarın kitabı okunacaklar listemde sabah programlarını seyrediyordum.trtdeyken

12:21 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

cok ilginç gercekten

3:21 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
Kristallerin hepsi baska kelimeler kullanilarak yapilmis, yani her frekansin kendine ozel bir kristal sekli var. Ama hepsi muhtesem. Ben de artik izleyemedigim icin kitaplarini okuyorum Ikbal'in. Sevgiler.

Sevgili Aqua,
Gercekten cok ilginc :) Sevgiler.

9:32 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

muthis!
ilginc !

6:07 ÖÖ  
Blogger Tijen dedi ki...

benim yorumum muzlu keke.
özlemisim. sitende görünce eski bir dostu görmüs gibi oldum.
ellerine saglik!
tijen

1:44 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sadece fotoğrafları bile beni mutlu etmeye yetti.

8:16 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Vintage Biscuit,
Evet cok ilginc bir bulus. Opyum.

Sevgili Mutfakta Zen,
Tesekkur ederim, ben gec kesfettim onu malesef :) Afiyet olsun. Sevgiler.

Sevgili Meltem,
Resimlerin mutlu ettigine cok sevindim. Kocaman optum.

9:01 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home