Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

19 Temmuz, 2006

Hafta ortasinda ancak anlatabildigim haftasonumuz

Gectigimiz haftasonu sayili eglenceli zamanlarimizdan birisiydi :) Sehir disindan bir arkadasimiz ziyaretimize geldi ve biz uzun bir aradan sonra diger arkadaslarimizla da gorusebildik :) Cuma aksami tam Turk gecesi yaptik :) Cig kofte, baklava ve irmik tatlisinin tadi hala damagimizda. Sonra napalim derken beyler gidip bize korku filmi kiraladi. Saw! (Testere). Cok zekice tasarlanmis, insani diken ustunde oturtan bir film. Korku filmi sevenlere siddetle tavsiye olunur ;) Bir de sirinlik abidemiz vardi ama onu sonra yazicam, ona ozel bir post olmasi lazim cunku :) Cuma boyle guzel gecince cumartesi tekrar bulustuk biz de :) Once Meksika'da yedik, sonra bowlinge gittik. Hepimiz ayni ayakkabilari cekip kizlara erkekler olarak takim kurduk. Skoru asagida gorebileceginiz gibi kaderin cilvesiyle ayni puanlari alip berabere kaldik! Eh bunun ustune rovans icin tavlaya daldik nargilelerimiz elimizde ;) Ama bu sefer erkekler gozumuzun yasina bakmadi 10-3 yendiler bizi universite tavlasinda :( Neyse bunun acisini cikarticaz biz bir dahaki sefere ;) Pazar gunu de bruncha gittik bir gol kiyisina eski arkadasimizla, o oradan yolcu oldu biz de evimize donduk. Sonraki birkac gunu sormayin ama hasta gibi oldum, yataktan kalkamadim :( Bu guzel hikayeleri de ancak yazdim...



5 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun pınarcığım. Türk gecesi kıskanılmayacak gibi değil.

8:56 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

canim benimmm, ne guzel anlatmissin vallahi yine canim cekti :) o seker "sey" seni dort gozle bekliyor Pinar annesi gelsinde sevsin beni diye;)

opuyorum bitanem,
Banu

9:46 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

oh ne güzel bir haftasonu gecirmisiniz. Vallah yemekler de harika, cigköfteyi cok severim, bende bizim damat sayesinde yiyebiliyorum, bol acili.

Banu ya cok cok selamlar
Kendine iyi bak

öpüldün

1:44 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

ohh en gusel gecmis haftasonu :)
gecmis olsun ayrica ..dikakt et kendine..

5:39 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
Tesekkur ederim, iyiyim artik :) Turk gecemiz gercekten cok guzeldi, ozellikle esim icin cunku gidemedi o bu sene malesef. Optum!

Banu'sum,
Bir daha yapalim en kisa zamanda. :) O sekere ben cok iyi bakicam, hic yalnizlik cekmiycek soz :) Kocaman optum!

Sevgili Sevilay,
Biz de enistemiz/arkadasimiz sayesinde yiyebildik valla :) Hersey cok guzeldi, boyle hamarat arkadasi olunca insanin... Sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Tesekkur ederim, iyilestim. Bir tek ucuk kaldi hatira o da bir haftaya gecer artik :( Umarim senin de bu haftasonun cok guzel gecer. Optum!

9:17 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home