Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

12 Temmuz, 2006

Dugun

Sonunda ilk defa bir arkadasimin dugunune katildim :) Ayni zamanda gittigim ilk Amerikan dugunu de oldu. Acik havada, okulun botanik bolumunun bahcesinde duzenlenmis sade bir torendi. Ben filmlerde gordugumuz gibi birsey bekliyordum :) En azindan uc nedime, daha suslu bir ortam, daha guclu bir muzik. Neredeyse en suslulerden biri ben oldum :) Insanlarin bazilari sort ve tisortle gelmislerdi. Arkadasimin gelinligi de oldukca sadeydi, straplez onunde hafif islemeler olan etegi pek uzun olmayan beyaz bir gelinlikti. Kisa suren dini nikahtan sonra az ileride ustu kapali bir alanda masalara gectik. Ben ilk dansi beklerken uc kisiden olusan orkestra Blue Grass calmaya basladi, o ne demeyin cok bayik bir tur muzik, ama buralarda cok populer :) Yaklasik bir saat caldilar ve kimse dans etmedi cunku o tarz bir muzik degil! Yemek acik bufeydi, klasik et, patates, kuskonmaz, makarna ve salata vardi. Muzik bitince ve yemeklerini yediklerinde gelinle damat masalari gezdiler sohbet etmek icin. Bizdeki gibi para ve altin takma olayi burada yok. Davetiyenin altina sectikleri magazalari yaziyorlar, magazalara da istedikleri urunlerin listesini veriyorlar. Boylece davetliler hediyeyi ciftin istedigi seylerden seciyorlar. Yani ev bir anlamda evlendikten sonra doseniyor. Tabak takimlarindan havlulara, tencerelerden carsaf takimlarina kadar hersey listede bulunabiliyor. Arkadaslarim yeni ev aldiklari icin bir magazadan boya badana malzemelerini bile listeye koymuslardi :) Bir de soyle birsey var, aldiginiz urunleri isterseniz onlarin evine yolluyorlar, yani dugune elleriniz bos gelebiliyorsunuz. Pasta kesiminden kisa bir sure sonra kalkmaya karar verdik cunku yagmur yagmaya baslamisti ve masamizdakilerle sohbet bitmisti. Eve camurlu pabuclarla donmus olsak da sirin bir ani edinmis olduk :)

Not: Yaklasik iki hafta once gittik bu dugune :) Resimleri yeni yukledim ama...

9 Yorum hemen asagida:

Blogger one ben bir sey dedi ki...

pınarcım merhabalar,
filmlerdekinden edinilen izlenimlerden daha değişikmiş gerçekten:) sevgilerimle:)
Not:ben marinnin ingilizcesi nedir bugün sabun yapımını yayınladım sabun yağları ben maride eritilecek nasıl yazacağım bir zahmet bakarmısın.lütfen teşekkürler .Hiç dikkat etmedim ingilizcede ben mari var mı?

3:38 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

merhaba ,

ben geldim ve gidiyorum hadi sana iyi tatiller canım....

7:44 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Ordamı evlensek ne yapsak acaba

8:10 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
Evet azicik hayal kirikligi oldu malesef :( Ben mari bildigim kadariyla double boiler, yani altta su kayniyor ustunde bir tencere daha var, oyle bir sistem. Bir de Amerikalilarin slow cookerlari var, dusuk isida 8 saatte yemek pisirdikleri, onun dusuk ayarinda (low setting) da sabun ve hatta mum yapildigini gormustum. Umarim yardimci olabildim. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Hosgeldin ve iyi yolculuklar. PEk takip edemedim bu aralar bakiyim nereye gidiyorsun :) Optum

Sevgili D@li,
Bence de burda evlenmek ya da bu usulle evlenmek cok sirin. Sanirim zaten Turkiye'de de basladilar o olaylara. Sevgiler.

12:12 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

PINARCIM TEŞEKKÜRLER HER İKİ SİNİDE YAZAYIM.

11:03 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

ayni almanlarin dügünü gibi, ben sevmiyorum, hic sicaklik ve yakinlik yok bu insanlarda.

SImdi bizim türk usülü de o kadar süper degil ama yinede sicaklik ve güzellik var yaa, iyiki anneler ve babalaimiz var:))

5:05 ÖÖ  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Bu tur dugunlerde kendileri nasil eglenebiliyorlar diye hep dusunmus durmusumdur. Sakin sessiz, kimsesiz kalmak istediginde bu tur dugunlere gitmek gerekiyor ;) Dugunlerinden ziyade, evlendikden sonra haftra sonlari onlr icin cok onemlidir , fakat yine yaptiklari tek sey Barbeque + Bira + Ates ( Ates yakip etrafinda oturmayi severler)
Ve bu yasam sarti onlarda vazgecilmez eglencedir. Belkide ben hep farmer still tarzda yasamis insanlarla beraberdim bana oyle geliyor olabilir..
Sozun kisasi, cok sade , cok sessiz. insan kendisi ile kaliyor resmen..

8:15 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Bu arada siteyi sevdigine sevindim :)
Banuyu goruyormusun? Optum..

8:16 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Evet cok soguklar, anne babalar bile! Bizimkisi yine de guzel. Sevgiler.

Sevgili Sofram,
Bu dugunde hic eglenemediler ama sanirim gelin zaten pek oyle dans ete taraftari da degildi :) Makyaj bile yaptirmamisti neredeyse. Sanki zorla dugun yapiyorlarmis gibi. Banu'yla daha yeni gorustuk, yazdim bile :)

7:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home