Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

04 Temmuz, 2006

Bowling

Uzuuun zamandir bowling oynamamistim, cuma aksami ne yapalim derken okulun ogrenciler icin olan aktivite binasinin altindaki bilardo ve bowling salonu geldi aklimiza. Hem de basbasa olunca rezil olma derdi ortadan kalkti. Esim icin olmasa bile benim icin baskalariyla oynamak pek hos olmuyor :) Cunku ben o klasik uzaktan ortala hizlica yuru ve topu firlat taktigini uygulayamiyorum. Oyle bir atista kesinlikle ya saga ya sola gidiyor top direkt. O yuzden en agir topu secip, cizgiye kadar gidip, egilip, hizalayip, topu sallayiiip sallayiiip oyle birakiyorum. Top yavaaas yavas gidip (eger iyi atabilmissem) dusuruyor birkac lobutu :) E haliyle diger oyuncular baya egleniyorlar. Ama bu sefer bir mucize oldu, sanirim gercek bir "top" buldum (buyuk ihtimalle II. Dunya Savasindan kalma - o kadar agirdi ki) cogunlukla ortadan gidebildi. Ve ben hatta iki uc kere bir seferde butun labutlari devirerek esimi yendim iki oyunda da 100 puani gecerek! :) Bakalim bir daha ne zaman oynayabilicez ve ben kac puan alabilecegim?

11 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, iyi geceler...
Ben de hiiiic beceremem su bowlingi..:)
Eglenmenize sevindim

11:22 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

bende hic beceremem :)

2:09 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

ben oynayanlari izlemekten zevk alirimmmm / cok gulerimmmm

5:16 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Yalniz olmadigimi bilmek guzel :) Tesekkur ederim, sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Bowling oynayamayanlar dernegi kuralim biz de ;) Optum.

Sevgili Vintage Biscuit,
Iste ben tam oyle seyredilip eglenilecek bowling oynayicisi tipine giriyorum :) Ama bazen gunumdeysem benimle oynayanlar o halde bile onlari yendigimi gorup kafayi yiyor o ayri :) Optum.

8:08 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

iyi yapmışsınız canım...bende çok seviyorum şu bowlingi...elimden gelse hergün oynamak isterim ama malesef fırsat olmuyor...

8:34 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Sanirim sen iyi oynayanlardansin, sevdigine gore :) Umarim daha sik oynamaya firsat bulabilirsin. Optum.

12:13 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Pek iyi oynadığım söylenemez ama yinede oynamaya çalışırım...ee artık nişandan sonra devam ederiz bu aralar hiç fırsatım olmaz :)

2:29 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Az kaldi di mi nisana! :) Hersey hazir mi? Ciciler, susler, pasta, ... Ben bile heyecanlandim simdi burdan. Resimleri de koyarsin di mi? Optum!

11:11 ÖÖ  
Blogger NoktasizvirguL dedi ki...

İlk attığım gün hepsini devirmiştim. Sonra bir daha o kadar başarılı olamadım şu merette :D

6:20 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Noktasizvirgul,
Bence de acemi sansi diye birsey var :) Sen ara ver sonra tekrar dene, belki ise yarar. Sayfani da cok begendim bu arada.

9:00 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

bowlingi çok severim yani,bayağıda iddialıyımdır :)))

12:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home