Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

10 Temmuz, 2006

Balik ekmek

Bir suredir tarif veremedim, aslinda haftasonu da gecti ama aklimda bu tarif vardi napiyim :) Balik ekmekler... Annemin bize bazi pazar sabahlari hazirladigi ve kardesimle benim yemeye doyamadigimiz ekmeklerdi onlar! Hem de yapmasi cok kolay. Ama benim gibi kizartma gozunuzde buyuyorsa daha seyrek yapabilirsiniz tabii :) Bayat ekmekleri dilimleyip cirpmis oldugumuz yumurtaya batirip kizigin yagda kizarttiktan sonra ustune isterseniz rende kasar peyniri serpip servis ediyoruz. Gerisini de hepimiz biliyoruz. Afiyet olsun. Cayla cok guzel gidiyor, onu da belirtiyim.

13 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

EN SEVDİĞİM ŞEY:)) BAYILIRIM:))
iYİ BR HAFTA DİLİYORUM:)

1:02 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

hmm, annecigim bizde hep yapardi, off coktandir yemedim ve yapmadim, bak sayende simdi bunlarida yaparim ben bügün.

Canim, bana birsey gelmedi.

1:29 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

evettt!!!! benimde favorilerim arasinda..yanina domates ve beyaz peynirle..mhhh :) eline saglik :)

3:29 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
Tesekkurler :) Size de iyi haftalar.

Sevgili Sevilay,
Dun yolladim kodu tuh. Simdi bir daha deniyorum. Umarim yapip eski gunleri yad edersiniz. Sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Evet peynir ve domatesle de super gider, afiyet olsun. Optum!

6:57 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Hiç yemedim ama değişik bişeye benziyor :)

8:03 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

bak aklima dusurdun Pinarcim:) bir ara bir balkon sefasi yapalim bu balik ekmekler;e:) benimde annemin favorisidir bu ekmekler

cok optum canim,

Banu

8:38 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'cum,
Yapalim valla balkon sefasi, hem pisicige de veririz azicik, nasil olsa adi balik ekmek :) Kocaman optum!

9:51 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Uzun zaman oldu ne yaptim, ne de yedik. Annem yaptiginda biz de kardesimle bayila bayila yerdik :)

10:25 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Denersen eminim cok sevecesin. Optum!

Sevgili Defne,
O zamankilerin tadi gibi olmuyor ama yine de guzel. Umarim yaparsin. Sevgiler.

2:13 ÖS  
Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, annem de bunu bize cok yapardi. Ne de guzel olurdu. AMa benim hosuma giden baska bir tarif daha var. Bayat ekmeklerin ustune, yumurtayla cirpilmis beyazpeynir surup, firina surerdi annem. Bu da cok guzel olurdu. Diyette olmasam yapardim ikisindende..:)

12:04 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Eveeet, benimkiler de aynen oyle yumurtali peyniri (ama icine maydanoz da koyarlardi) ekmege surup firinlarlardi :) Ben de onu cok severdim. Hem rejimdeyken de yapilir ondan, kepekli ekmegin ustune surup yagsiz tuzsuz peyniri ;) Tesekkurler. Yapiyim ben onu hemen.

Sevgili Number10,
Di mi su kilo derdi olmasa da keyifle yesek herseyi! Umarim afiyet olmustur kahvalti da yedikleriniz :) Nilay'in dedigi daha saglikli ve cok guzel ondan de deneyin derim ben. Sevgiler.

Sevgili Bikini giyecegim,
Ben de oyle rejim yapacagim zaman birkac gun yiyorum ki ileride aklimda kalmasin diye. Kolay gelsin, umarim hemen istediginiz kiloya ulasirsiniz. Sevgiler.

10:16 ÖÖ  
Blogger nisan dedi ki...

Benim annem de yapardı, kardeşimle afiyetle yerdik, hey gidi günler...

2:44 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nisanca,
Artik siz yaparsiniz olmaz mi? Ayni tad olmuyor ama olsun... Sevgiler.

9:20 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home