Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

20 Temmuz, 2006

Paris

Ama Fransa'nin baskenti degil :) Daha dogrusu Banu'nun biricik yeni kizi, dunyalar tatlisi bir pisicik. Gordugu ilgi ve ihtimam da Paris Hilton'dan asagi kalir degil. Ozel banyosu, sampuani, taragi, havlusu, yatagi, oyuncaklari, cesit cesit mamalari bir de annesinden gordugu sonsuz ilgiyle evde bir prenses edasiyla gezinip bas kosede keyif yapiyor kucuk hanim. Yumusacik uc renkli tuyleri, bebek bakisli gozleri ve de ince miyav sesiyle insanin gonlunu fethetmeyi cok iyi biliyor. Hersey ona oyun ama simdilerdeki gozdesi oyuncak faresi, kaplan gibi atliyor ustune :) Aman nazar degmesin, ne tatli di mi?

10 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

eee bir kedinin iki annesi olursa kendini Paris Hilton zanneder tabi:) seni dort gozle bekliyor PARIS hanim..

xoxo,
Banu

9:06 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'sum,
Ben yarin once onu yediririm sonra da onu ben yerim :) Nasil fikir? ;P Kocaman optum!

9:13 ÖS  
Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, bu Banu Hanim artik buralara donmeyi dusunmuyor mu artik acaba? Gelse iyi olur. Paris'i hayirli olsun. Demekki gitmemis Turkiye'ye..:)
Ikinizi de opuyorum

9:48 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

cok tatli, bende isterim ama samet var diye hemde onu rahat birakmaz diye hemde deri koltuklarim vardiye ve esim kedileri sevmiyor diye alamiyorum :(((

1:44 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

oy oy oy bayıldımm buna burada da aynısını gördüm geçenlerde sarısı biraz daha fazla bende onun adını paris iki takayım bari ben alaca takmıştım:)))

5:35 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Ben de baski uyguluyorum geri don diye, bakalim ne olacak :) Gitti dondu Turkiye'den fazla kalamadi ne yazik ki. Bize oyle fazla izin yok ki :( Iki uc hafta ancak. Kocaman optum.

Sevgili Sevilay,
Cok tatli oluyor evde sirin bir kedi. Ama sizde cok sebep varmis alamamak icin, ozellikle Samet icin. Sevgiler.

Sevgili Candan,
Cok sirin olur :) En iyisi Alaca Paris olsun adi. Sevgiler.

8:59 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

bu tediii cok sevimli bisii yaa..miyaw miyaww..
yanniz resimde de direk poz vermis, islevi bi hanim sanirsammm :))))
optum !

12:15 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

amanda pozlarda vermişşş çok sevimli

12:37 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Gercekten cok tatli, insanin yiyesi geliyor. Ama malesef ozgurlugune duskun oyle fazla minciklanmak istemiyor :) Poz da veriyor oyle suslu. Optum!

Sevgili Dilek,
Verdi valla, hem de kac kere :) Sevgiler.

5:41 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Bayıldım Hiltoncuğa pek sevimli, Allah ayırmasın.Sevgiler

12:20 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home