Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

05 Temmuz, 2006

Evet...

diyeli tam bir yil oldu, tabii bu resmi olarak. Yoksa biz coktaan evet demistik birbirimize. Tanismamiz ve arkadasligimiz ise cok daha eskilere dayaniyor zaten. Kucucuktuk, ve isin dogrusu o zamanlar bugunlere gelecegimizi tahmin bile edemezdik. Kader yollarimizi bir ayirdi, bir birlestirdi, bizi sinadi ve sonunda bugune getirdi. Insallah daha nice mutlu, saglikli, beraber ve huzurlu yildonumleri kutlamak uzere; daha nice gunlere, aylara, yillara, asirlara... MVLY

Not: Bu ayiciklar masamizda bize sahitlik yapmisti, ve su anda calmakta olan sarkiyla yaptigimiz ilk dansimiza eslik etmislerdi :) Bir de gercek resmimizi koysam bu kadar benzerdi bize :P

19 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, cok cok tebrik ederim seni ve esini. Allah mutlulugunuzu daim etsin...
Mutluluklar...

10:49 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım,
allah bir yastıkta kocatsın mutluluk sağlık neşe içinde
sevgilerimle

12:53 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

Mutluluklar canim, ALLAH mutlulugunuzu bozmasin, bir yastikta kocatsin. 1 yil demek, daha cok taze, umarim bir ömür sürer mutlulugunuz.

Resim koysan fena etmessin, sen simdi ayiciklara benzettin, hangi anlamda? Cok sirinler, hatta ben senin resmini hayal mayal hatirliyorum, Banu´nun sayfasinda görmüstüm bir kere.

Selamlar, iyi eglenceler

1:40 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

ayrica, bu kalpcikleri cok begendim, sen hangi sayfadan aliyorsun kodlari?

1:41 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

AYY CANIM ÇOK DUYGULANDIM OKURKEN DOĞRUSU..ALLAH NİCE NİCE MUTLU YILLARA...İNŞALLAH BİR ÖMÜR BOYU SÜRER...

5:26 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Cok tesekkur ederim :) Sevgiler.

Sevgili Candan,
Cok tesekkurler, insallah. :) Sevgiler.

Sevgili Sevilay,
Cok tesekkurler :) Yeni evliyiz daha :) Resim koymami esim istemedi, hani kopyalayip suratini falan caliyorlar diye ama aksam eve gidince kisa sureligine sizin icin koyayim :) Kodu nerden aldigimi tam hatirlamiyorum ama isterseniz size e-maille gonderiyim. Kodu template'e yazdim, sonra da o koddaki resmi istedigim resimle degistiriyorum. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Tesekkur ederim, darisi basina. Zaten ilk adimi atmaya az kaldi! Optum.

8:15 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, esinle birlikte daha nice mutlu yillar gecirmenizi ve herseyin gonlunuzce olmasini diliyorum.
Sevgiler.

4:42 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Cok tesekkur ederim :) Optum!

8:58 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Umarım hep mutlu olursunuz.

11:24 ÖS  
Blogger MEYRACA dedi ki...

merhaba...
ne güzel bir blog müzik harika ..romantizmin doruğundayım hele bir de birbirini seven iki güzel insanın yıldönumuyse..
nice mutlu birlikteliklerle dolu yıllara..beraber yaşlanırsınız inşallah...
sevgiyle kalın...

12:43 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

ok, merakla bekliyorum resimi, ve sen bana kodu ver, bende yaprim ozaman.

Selamlar

12:50 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

HEP ASK DOLU MUTLU MUTLU SENELERE

1:33 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ömür boyu o ilk evet dediğiniz andaki heyecanı yitirmemenizdileğiyle sevgilerimle huzurlu mutlu nice senelere

1:43 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

Allah bi yastikta kocatsin :) hep cok mutlu etsin..bebislerinizi sevelim artik )

10:13 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

Mutluluklar :)

TD

9:12 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

3:23 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Sevgili Pınar mutluluğunuzun ömür
boyu devam etmesini dilerim.
Siyahinci

3:26 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
Cok tesekkurler. Optum!

Sevgili Meyraca,
Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin. Sayfayi ve muzigi begendiginize cok sevindim :) Yine beklerim. Sevgiler.

Sevgili Sevilay,
Kusura bakmayin haftasonu kacamak yaptik, resim ve kodu halledemedim. Simdi hemen yolluyorum. Sevgiler.

Sevgili Vintage Biscuit,
Cok tesekkurler :) Optum.

Sevgili Dileks,
Cok tesekkur ederim, umarim kaybetmeyiz heyecanimizi :) Sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Cok tesekkur ederim ne guzel soylemissin. Ben de bebk gordukce eriyorum ama okul bitmeden mumkun degil malesef :( Kocaman optum!

Sevgili Potansiyelariza,
Cok tesekkur ederim :)

Sayin Mr. T.D,
Cok tesekkurler :)

Sevgili Siyah Inci,
Cok tesekkurler, insallah. Sevgiler.

9:25 ÖS  
Blogger nisan dedi ki...

Mutlu, huzurlu, sevgi dolu nice yıllar dilerim...

2:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home