Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

26 Haziran, 2006

Bir hafta mi? Sanki bir gun gibi...

Zaman cok cabuk geciyor :( Kucuklugumde anneannemin evinde gecirdigim anlari salondaki duvar saatinin her saniye cikardigi cit cit sesiyle sayardim. Hele oyun bulamamissam bir turlu gecmezdi saatler. Ben yine de buyumeyi hic istemedim, ama zaman beni dinlemedi, gecti gitti. Hem de ben buyudukce daha da hizlandi. Bazen bir isin yetismesi gerektiginde ya da sabah uyanamadigimda eskiden izledigim dizideki (isaret parmaklarini birbirine degdirerek) zamani durduran kucuk kiza ozeniyorum. Hani fazla degil sadece bir saat bile yeter :) Madem mumkun degil ben de ada muzigi koydum bloga, belki zamani yavaslatir diye ;)

6 Yorum hemen asagida:

Blogger sevilay dedi ki...

ahh ahhhh, evet cok haklisin canim, cok cabuk geciyor bu zaman bende ara sira bir durdurmak isterdim.
Vallah senin o dedigin diziyi unutmusum, bende cok ama cok severek izliyordum, kizin adi galiba Eve di, diymi? Ne bakardim ben ona, hatta bazen bende parmaklarimi birlestirip, annemin karsisina gecer ve simdi zamani durdurum ona göre derdim.
Müzk süper.

Eski günlerimi hatirlatirdin bana, hersey gönlünce olsun canim.

Selamlar

1:15 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

fisiltisi kaliyo kulaklarda.. :)

4:35 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Son zamanlarda zamani durdurmayi cok istedigimden aklimdan hic cikmadi o kucuk kiz ama adini bir turlu hatirlayamadim. Vicki diycem ama o da robot olandi sanirim :) Muzik sanki yavaslatiyor zamani di mi? :) Sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Fisilti kalsin, bizi de rahatlatsin :) Optum!

7:53 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

bende gecen gun denize girerken ayni seyi dusundum / cocukken kuyu kazdigim / kale yaptigim sahilde / simdi kocaman bi kiz olarak gunesleniyordum / film seridi denen sey dogru galiba / ben zaman zaman donup izliyorum onu

2:47 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Vintage Biscuit,
Benim yerime de gunese doyup denize dalin olmaz mi? Evet sanirim film seridi gibi gozun onunden gecmesi eskinin kesinlikle olan birsey, filmlere ozgu degil sadece :) Sevgiler.

9:05 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Very nice site! Audi tt samco Xanax zanax dosing gowica renault 1 9d

3:59 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home