Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

10 Haziran, 2006

Ozur diliyorum... :(

Sevgili arkadaslarim,
Boyle uzunca bir sure ortalardan kayboldugum ve size haber vermedigim icin cok ozur dilerim. Son postumun ertesi gun hocamla bulustuk ve hayatimin ilk ciddi patrondur ne derse dogrudur durumunu yasayip altust oldum. Hocam nedenini anlayamadigim bir sekilde bir suru laf etti, en cok da tatile gitme istegime bozuldu, oysa ben cok onceden haber verip izin aldigimi saniyordum. Bunun ustune yogun bir program hazirladi bana kalan zaman icin. Ben de malesef butun hevesim kacmis bir sekilde koptum herseyden. Birakin yazmayi bavulumu bile zor hazirladim. Neyse sonra cok kosturmacali da gecmis olsa yurda donus iyi geldi. Esim de gelebilseydi tam olacakti, aklim onda kaldi cunku. Kisitli zamanda olabilecek herseyi yaptim; Pasabahce, Tepe Home, Zara, Migros Alisveris Merkezi (icindeki porselenciler), Dost Kitabevi gezildi hatta hepsinden ufak birseyler alindi. Tabii su anda dinlediginiz askimin CDsi ve sevgili
Meltem'in onerdigi kitap (Gumus Yaz Gumus Kiz - Buket Uzuner) arandi ilk once. Visneli cikolatali pasta, iskender, simit, kuzu sis, semizotu, roka, domates, salatalik, ve karpuz yenildi, ayran icildi. Disci ve gozcu ziyaret edildi. Aileyle hasret giderilmeye calisildi. Annem (kayin) beni (hayatimda ilk defa) Saman Pazari'na bile goturdu. Daha once niye gitmedigime ve fotograf makinemi niye unuttuguma baya hayiflandim. Son gunlerimi de deniz kiyisinda gecirince azicik dinlenebildim. Recel, lokum, kuruyemis, peynir tedarik edildi. Donusum zor oldu cunku her zamanki gibi ivir zivirla doldurdugum valiz ve cantalarimi alip basladigim yolculugumu dort aktarma yaparak ve koca terminallerde saatlerce surunerek yaklasik 29 saatte tamamladim! E haliyle donuste bir guzel hasta oldum. Ama hocam hala bir komutan edasiyla beni bekledigi icin kasip oluluma bile gittim bu hafta. Haliyle buralara donusum daha da zaman aldi. Tekrar boyle habersiz gittigim icin ozur diliyorum. Insallah tatilden resimler ve yeni tariflerle buradayim. Hatta size bir de surpriz haber; tam kesin olmamakla birlikte belki birkac ay icinde Banu'yla sadece tariflere ayirdigimiz bir yemek sitesi hazirlayacagiz, dayanamadim soyledim iste :) Umarim yaz suslerimi de begenmissinizdir.

13 Yorum hemen asagida:

Blogger Defne dedi ki...

Pinaaaar, hosgeldin!!! Yorumunu gorunce nasil mutlu oldum. Actim baktim ki blogunu yazmissin bile. Hemen hergun tikladim... Olsun dondun ya, hem de Turkiye'den haberlerle. Ne guzel yemis, icmis, vakit gecirmissin. Samanpazarina bile gitmissin, ne guzel oralar degil mi? Biz de Temmuz'un ortalarinda donuyoruz insallah, bir aksilik olmazsa. Ben sana Samanpazari fotograflari ceker, yollarim arkadasim, uzulme sen. Devamini bekliyorum sabirsizlikla. Banu ile hazirlayacaginiz blog mujdesi de harika bir haber.
Sevgiler.

9:32 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

welcome welcome ,
YAW çok merak ettim yaw:)
Neyse herşey yolunda mutlusun eh eve de geri döndün problem yok çok
sevindim.
Bu arada pazar sayfası anne blogda sen bebek bloğa niye gittin yaw:)))
Banuyada selam:)
Çok öpüyorum sevgilerimle:)))

7:41 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

hosgeldinnnn:)
ozletme bi daha kendini:)
optum!

9:15 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Hosbulduk :) Cok guzeldi tatil kisa olsa da. Sen donunce benim yerime bol bol tadini cikar olmaz mi? Simdiden heyecanlandim Samanpazari fotolari icin, bilmiyorum son halini biliyor musun ama cok guzel yapmislar, tam eski Ankara ve coook cici seyler satiyorlar. Cok tesekkur ederim :) Kocaman optum.

Sevgili Candan,
Dondum sonunda, tesekkur ederim. Anne bloga da gittim, ama once bebege mesaj birakmisim :) Hala aklim basima gelmedi. Kocaman optum.

Sevgili Crepuscule,
Hosbulduk :) Soz bir daha haber vermeden ara vermece yok. Kocaman optum.

11:02 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Hoşgeldin pınarcım,bende Banu yazmayı bıraktığı için sende bıraktın sanmışdım....Birlikte site fikri de süper.Merakla bekliyorum..

1:56 ÖS  
Blogger tavsan dedi ki...

hosgeldin ve kolay gelsin diyorum. yazdigin hersey tanidik su anda:) umarim hocanla olan bu yogun donem en az stresle gecer gider, geriye calismalarinin guzelligi kalir;)

2:10 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Age 35,
Hosbulduk, yazmayi biraksam kesin haber verirdim. Boyleistemeden ara vermis oldum. Insallah yapabiliriz Banu'yla oyle bir siteyi, ikimiz de istiyoruz cunku :) Sevgiler.

Sevgili Tavsan,
Hosbulduk, tesekkur ederim. Insallah dedigin gibi atlatabilirim de su donemleri ileride arkama bakip mutlu olurum, yoksa vazgecmenin esigindeyim :( Kocaman optum.

2:36 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ama benım karnım acıktı? :)
tebrik ediyorum güzel bir sayfa.

4:27 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Harikaaaa bir zaman dilimi :) Dolu dolu TR ziyareti yapmissin , bende her yil 2 defa giderdim ( evlenmeden once) 10 gun kalir gelirdim senin yasadiklarini yasadim donusunu okurken :)

Seviler..

10:00 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Canım hoşgeldin...seni çok özledikkk yaaa..Aramıza tekrardan döndüğün için teşekkür ederiz...

3:25 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Merhaba Serkan,
Geliyor tarifler. Tesekkurler.

Sevgili Sofram,
Umarim siz de gidebilirsiniz yakinda yurdumuza. Yetmiyor ama o kadar kisa zaman :( Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Tesekkur ederim :) Hosbulduk. Kocaman optum.

9:32 ÖÖ  
Blogger crystalsdreams dedi ki...

hoşgeldin pınarcııımm:)
Tatil resimlerinii ve tabi ki Banu ile paylaşacağınız yeni sitenizi dört gözle bekliyoruuum:)
Banuya da çok selam..hem onu hem seni çok özlemişim:)

10:50 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crystal,
Hosbulduk, cok tesekkur ederim :) Insallah resimleri yakinda ekliycem. Soyliycem Banu'ya selamlarinizi. Kocaman optum. Sevgiler.

8:22 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home