Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

15 Haziran, 2006

Tavsan kovalamaca

Tavsan hasretimi gidermek icin evimize oldukca yakin olan atik su aritma tesisine teknik gezi duzenledim :) Nasil olsa isimin bir parcasi da oralari denetlemek ;) Cokturme tanklarinin alti tavsanlar icin tam sicak yuva mekani, ozellikle kislar icin. Yuzlerce tavsan yasiyor 7-8 tankin altinda. Neyse gelelim macerama: Gorevliye birkac soru sorduktan sonra tavsan avina ciktim :) Gectigimiz senelerde iki tavsanimi buraya biraktigim icin belki onlari gorurum diye umuyordum ama ayirdetmek imkansiz. Hicbiri benimkilere benzemiyor, cok hizli kaciyorlar. Marul ve havuc gibi rusvetler de ise yaramadi, yere koyduklarimi kapip kactilar, bana da bir sans belki yakalarim diye onlari kovalamak dustu. Ama tabii ne mumkun, kotu de bir niyetim yok, azicik sevicem, olmadi eve goturup birkac gun besleyip geri getiricem, ama olmadi malesef. Bana da hatira kardesimin cektigi bu resimler kaldi :)

7 Yorum hemen asagida:

Blogger Gamzeli dedi ki...

ayyy ne tatlılar minik minik...gerçi uzaklar ama olsun..ben severim tavşanları ama beyaz olsunlar pamuk gibi...

2:29 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

insallah ilerde sole bahcesinde tavsanlarin fink attigi bi evin olur pinarcim :)

3:43 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

ilk önce, hosgeldin canim, biraz gec cevap veriyorum kusura bakma. Izine gittigini banu´dan ögrenmistim, simdi herhalde o da izinde.

Tavsanlar cok süper, yakalamak ama cok zor.

Sayfa yine güzel olmus, izin havasini buraya getirmissin.

Selamlar

6:10 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Ben de beyaz severim ama bulamayinca her rengi de olur :)

Sevgili Crepuscule,
Ne guzel soylemissin, insallah yaa! :) Cok guzel olurdu. Allah hepimize gonlumuze gore verir insallah. Kocaman optum.

Sevgili Sevilay,
Evet Banu da gitti, ay sonuna donecek insallah. Ben dondum o gitti gorusemeden, cok ozledim! Tesekkur ederim :) Sevgiler.

8:53 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

tavsanlar cok seker de cişleri kokmasa :)

3:17 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Aqua,
Aynen oyle malesef :( Ama gulu seven dikenine katlanir misali seve seve temizlerim ben onun cisini, yeter ki bir tavsanim olsun :) Optum!

10:56 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Information on medical malpractice rental car gps navigation debt www.freeinfoplus.com Cellular phones siemens behind the head wireless nokia Maternity wedding dress information macon georgia malpractice lawyers tom petty last dance mary guitar tab

12:46 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home