Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

18 Haziran, 2006

Anneler ve Babalar Gunu

Butun anne ve babalarin bu ozel gunu kutlu olsun. Degerleri sadece bugun degil hergun bilinsin, ve insallah biz de (henuz anne ya da baba olmamislar) o harika duyguyu tadalim bir gun. Annelerim ve Babalarim sizleri cok seviyorum!

Not: Bloguma yazamadigim icin anneler gununu atlamistim o yuzden babalar gununde ikisini birden kutliyim istedim.

5 Yorum hemen asagida:

Blogger crépuscule dedi ki...

her gun kiymetliler!! :)

1:54 ÖS  
Blogger aza dedi ki...

:(iyimi senin sayfana gelesiye kadar ben babalar gününü unutmuşum çok ayıp oldu babama çok :( bu arada sayfandaki şarkı içime garip güzel sevinçler verdi ama tekrar dinleyemedim sevgiler...

3:50 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

canim, ben sana yazdimmi bilmiyorum ama yinede yazayim, hosgeldin, galiba ben bunu yazmisstim:))

Akil kalmadiki bende:)))

Evet bütün babalar günü kutlu olsun. Sen galiba ailenden uzaktasin diymi??

5:43 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Evet haklısın canım...Amin...Babamın , babamın ve tüm babaların babalar gününü kutlarım bende....

6:26 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Evet hergun kiymetliler :) Sevgiler.

Sevgili Kukmantolumadonna,
Bloguma hosgeldiniz :) Ben de az kalsin cumartesi arayip kutliycaktim, insan yogun olunca karisiyor gunler tarihler. Ama babalar alinmaz, merak etmeyin. Sevgiler. Not: En alta inip play'e basarsaniz tekrar calar muzik :)

Sevgili Sevilay,
Daha once yazmistiniz ama olsun, cok tesekkur ederim :) Malesef cook uzaktayim bizimkilerden :( Ama gordum ya daha yeni, onunla avunuyorum. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Tesekkurler. Optum.

8:48 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home