Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

30 Nisan, 2006

Bu aralar...

kendimi tam gaz deneylerime verdim, hem hocamin sikistirmalari hem de erteleleyip durduklarimin artik yapilma vaktinin gelmesi bana baska care birakmadi :) Butun hafta boyunca sadece bir ogleden sonra kacip okulun bahcecilik bolumun bitki satisina gittim, ama kendime guvenemeyip eli bos dondum :) Sanirim cok sulamaktan harap ediyorum cicekleri birkac haftada, ya da en iyi ihtimalle birkac ayda, ama kesinlikle daha uzun surmuyor.
Yogun gunlerden sonra, grubumuzdan bir kisinin mezuniyetini kutlamak icin cuma gunu evimize davet ettik arkadaslarimi. Aperatifler ve kokteyllerle cok guzel bir gece gecirdik. Bir arkadasimiz gitarini da getirmisti boylece biz cok eglenirken (esimin degisiyle) gurultuleriyle bizi rahatsiz eden komsularimizdan da ocumuzu almis olduk ;) Ilk firsatta o arkadasimin kendisine ait olan sarkiyi da koyucam, once iznini alip tabii. Su anda sadece memleketinde taniniyor olsa da eminim ileride Santana'nin tahtina oturmaya aday olacak.

Yorgunlugu ancak iki gunun cogunu tembellige ayirarak attim, o yuzden haftasonu da elimden ucup gitti. Hatta bugun erken yatabilirsem super olacak, kisa kesiyim en iyisi, resimler asagida ama tarifleri daha sonra vericem. Hepimize iyi haftalar diliyorum...

9 Yorum hemen asagida:

Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, ne guzel bir aksam gecirmissiniz, esim su sinavlarini atlatsa da biz de rahata ersek artik.
Sabirsizlandim tarifler icin zira haftaya misafirlerim olacak:)
Operim.

10:07 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

pınarcım iyi bir ay iyi bir pazartesi diliyorum.İki blogda geçerli.Bakalım blogger atraksiyonu sonucu ortaya çıkan bu bebekle ne yapacağım,bunca iş güç arasında:))))Sevgilerimle.

11:21 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Ohh ohh maşallah kızım bunlar ne ...tamda akşam saati acıktırın bizi...sanada iyi haftalar pınar'cım...

8:36 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

sofra nefisss, en cok ilgimi ceken o ortadaki aparatif, galiba nana yapraklari, nedir acaba??

Sana da iyi haftalar canim.

9:58 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

canım ellerine sağlık harika gözüküyorlar.insan böyle eğlenince haftaiçi daha dinamik daha keyifli geçiyor.umarım seninkide çok güzel geçer.öpüyorum çok

11:26 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor..İçim açıldı..

1:31 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Esine kolay gelsin, sinavlar cok kotu yaa. Insallah cok basarili bir sekilde bitirir hepsini. Tarifleri vericem hemen, zaten cok kolaylar ve de misafirler bayildi, vaktim yok diye en kolaylarini secmistim :) Kocaman optum.

Sevgili Candan,
Size de iyi haftalar :) Ben de ikisini de koydum zaten ;) Yaparsiniz siz, ikisini de bir guzel idare edersiniz. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Yolliyim hemen yapip sana :) Optum.

Sevgili Sevilay,
Tarifleri vericem hemen ama merakinizi gidermek icin soyliyim onlar reyhan yapragi, yani feslegenin buyuk yapraklisi :) Sevgiler.

Sevgili Pinky,
Evet doping gibi oldu o aksam, hele uykumu alinca biraz daha iyi oldu. Kocaman optum.

Sevgili Age35,
Cok tesekkurler. Sevgiler.

6:15 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcığım harika bir sofra olmuş. Eminim göründükleri kadar lezzetlidirlerde.

7:32 ÖS  
Blogger filliboya dedi ki...

tarifleri bekliyoruuzz 4 gözle

6:05 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home