Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

26 Nisan, 2006

Dondurma

Cilek mevsimi gelince dondurma mevsimine de yaklasmis oluyoruz. Aslinda buralarda yilin her gunu hatta bogazlari agrirken (o aciyan yeri uyusturup agrisini gecirmek icin) dondurma yiyor insanlar. Ama ben yine de havalarin isinmasini bekliyorum :) Annem kucukken bize dondurma yapardi, hatirliyorum bir kere cok lezzetli cilekli dondurma yapmisti :) Hevesle uzun sure beklerdik hazir olsun dondurmamiz diye. Ugrasli istir dondurma yapmak (eger su son model yeni mini dondurma makinelerinden yoksa elinizin altinda) her saat ilgi ister, karistirilmak ister, yoksa tas gibi kesilir. Ama gecen gun kolay dondurma yapma yolu ogrendim, sizinle paylasmak istedim, asagida resmi var daha aciklayici olsun diye :P Kistan bir tane kardan adam saklamak yeterli ;)

9 Yorum hemen asagida:

Blogger sevilay dedi ki...

:)))

hmm simdi ben dondurma yi seve seve yerim:)))

Evet artik burda da café´ler dolmaya basladi, herkes sanki senelerdir dondurma yememis gibi sira bekliyorlar.

Selamlar

12:41 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

nerden buldun bu resmı ya... :))))))))))

6:39 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Dondurma askim hic bitmeyecek benim:) Yilin hangi zamani olursa olsun keyifle yiyenlerdenim. Resim komikmisss!:P

6:29 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Gecen gun burda bedava dondurma gunu yapti bir dondurmaci onundeki kuyruk hic bitmedi :) Resim saka, igrendirmiyim aman :) Sevgiler.

Sevgili Aqua,
Komikazenin arsivlerinden, can sikintisindan gezerken buldum tam oldu :) Optum.

Sevgili Defne,
Afiyet olsun, ozellikle bayanlar icin sutlu urunler cok iyi, ayni anda hem lezzet hem saglik yani. Kocaman optum.

8:56 ÖS  
Blogger Pinky dedi ki...

Çok şeker Pınarcım :) Bende yaz kış yerim dondurma.Yanlız kışın yiyorsam sadece evde yerim.Ay çok güzel oluyor dondurmada ya bak gene canım istedi :)REsim hele..çok güldüm :)) öpüyorumm

11:24 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

hahahahahahah ayy Pınar^cım öyle güldüm ki anlatamam...Çok tatlılar :)))

6:06 ÖÖ  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Çokkkk güldüm:)))Wallam wallam çizer kafayı iyi kullanmış ama zavallımlar hiç sıraya girmeselerdi bari hayatları dondurma olarak bile süremeyecek sonunda yalayıp yutacağız onları:) yeni blog www.onebenbirsey1.blogspot.com

8:26 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Pinky,
Ben de cok seviyorum dondurmayi ama disarda hava sogukken pek canim istemiyor benim :) Ben de cok optum.

Sevgili Gamzeli,
Ben de bayildim resme hemen koydum buraya :)

Sevgili Candan,
Iste farkinda olmadan girmisler siraya garipler. Adresi degistiriyorum hemen. Sevgiler.

9:39 ÖÖ  
Blogger nisan dedi ki...

Olamaaz, şimdi dışardan her donduma alışımda bunu hatırlarım...

7:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home