Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

03 Nisan, 2006

Yaglar ve vitaminler...

Saglikli yemek gerek diye yine somon yaptim ben. Biliyorsunuz pek sevmiyorum bu suda yasayanlardan elde edilen besinleri, ama her gun herkes yok Omega yaglari, yok E vitamini ne kadar da yararli diyince ben de mecburen pisirip yiyorum, yediriyorum. Yanina hatta brokoli de yaptim lif olsun diye, sonunda patates ve tatlisiz balik olmaz deyip yaptigim limonlu muffinler keyfimi yerine getirdi.

3 Yorum hemen asagida:

Blogger C dedi ki...

Afiyet olsun :) benim en cok sevdigim tabagi hazirlamissin. Protein, fiber ve karbonidrat oranlari harika, cok ama cok dengeli ve saglikli bir yemek olmus Pinarcim, ellerine saglik.

7:31 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkur ederim sevgili D., ben de bir aralar takmistim hepsinden yiyelim diye aliskanlik oldu artik. Kocaman optum.

7:34 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Asinda dogru Banu'sum, keske helva yapsaydim. Iyi getirdin aklima yapalim senle soyle guzel bir irmik helvasi. Somonlari cok uyduruk yapiyorum sorma! :) Azicik z.yagi, bol kekik ve limon, firinda izgara. Sulu olunca pek yiyemiyorum ama soz bir sefer deniycem pirasalisini :) Kocaman optum canim.

8:27 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home