Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

02 Nisan, 2006

Cabucak gecti yine haftasonu...

Zaten guzel anlar cabuk gecer derler ya, bir de saatleri ileri alma eklenince daha bir cabuk gecti bu baharin geldim dedigi haftasonu. Cumadan basladi ilik ve gunesli gunler. Okulun ogrencileri kutlama haftasi etkinlikleri cercevesinde piknik vardi aksama dogru o gun. Bir de cekilis yaptilar ama kazanamadik birsey :) Cumartesiyi haftanin yorgunlugunu atmak icin gec kalkip yari tembellik, yari dersle gecirip, arkadaslarimizda yedigimiz muhtesem aksam yemegi, bol bol sohbet ve de komik bir filmle noktaladik (epey gec bir saatte). Pazar gunu daha kalktigimizda kisalmisti bile :) Bu sefer esim evde ders calistigi icin yalniz attim kendimi disariya. Artik kisa kollu giyme zamani da gelmis, sevindim. Ama sonra aklima geldi; buradaki kucucuk dolaplara iki kisi sigamadigimiz icin kiyafet operasyonu anlamina geliyor bu. Bir gunu ayirip, hatta daha oncesinde kisliklari bir guzel yikayip, yazliklarla yerlerini degistirmek gerekiyor. O da haftaya artik. Hem zaten havaya guvenmiyorum bu sene :P Isinip gibi yapar sogur yine. Bu gunku yuruyus sporumu magaza gezerek yaptim ;) Birkac kucuk ivir zivir ile evin ihtiyaclarini aldim. Ben zaten oldum olasi supermarket gezmeye bayiliyorum, burada bir de 5M Migros kadar buyuk market olunca degmeyin keyfime. Birsey almama gerek yok bakiyim yeter ;) Eve donup aksam yemegi derken saat 10 oluverdi iste, bitti guzelim haftasonu daha doyamadan. Neyse 5 gun sonra tekrar gelecek di mi? ;)

13 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, catlatmak gibi olmasin ama bana hergun hafta sonu kivaminda..:)) Ama ben de bugun sabah 10 da attim kendimi sokaga, havada cok sicak. Dedim istikamet park. Gidersin, 4 km yerine 5 km yurursun. Ama cok hosuma gitti. Aksam ustu de benim ufakligi goturdum parka. Sen sakin bu havalara guvenip kisliklari saklama. Azicik daha sabret. Bu mayisin ortasina kadar yapma birsey. Ah o walmartlar, targetlar yok mu? Benim aklimi basimdan aliyorlar. Meksika'dayim diye, Amerika'nin marketlerinden mahrum birakmiyorum kendimi..:) Hafta sonlari Texas'a cok gideriz biz de...
Sevgilerimle
Iyi geceler

9:28 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Ne guzel her gununuzun haftasonu gibi olmasi :) Cok ozendim. Bir de cok tatli bebis var, Allah nazardan saklasin! Ben o gunleri ne zaman gorucem acaba :) Dediginiz gibi daha bekliyim yazliklari cikarmiyim hemen. Ben de cok heveslendim bu sene yaz gelsin diye nedense. Yakin olup da buralara geliyor olmaniz super, ben de bitiyorum o kocaman magazalara. Hele Walmart ucuz ucuz insani tatmin etmek icin tam yeri :) Yuruyus de cok iyi olmus insallah boyle devam edip tekrar yildiz olursunuz. Ben de kalkip bir cikabilsem havalar iyiyken ne guzel olacak ama tembelim ben tembel, bir de ev kusu! Sevgiler ve kocaman opucukler.

9:49 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, biz de insallah Nilay gibi gorecegiz o gunleri. Darisi bize yani:)Ben de haftasonunun nasil gectigini anlayamadim, gerci iki hafta sonra ayriliyorum isten, hergun hafta sonu olacak bana da. Cok yakinimdaki parka gidip yuruyus bile yapmadim bu haftasonu. Senin gibi haftalik market-magaza egzersizimi yaptim ama:p

10:06 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

sen kislaiklari kaldirdin, kesin yine kar falan yagr :-) ,bir iki kazagi kaldirma bari.

Eee telefon isleri nasil gidiyor,günde kac saat konusuyorsun bakalim?Hayir dualarini aliyorumdur umarim :-)

11:37 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Evet beş gün sonra gelecek öyle söyledi eğer gelmezse ben onu getirmesini bilirim ama randevularına sadık gelmemezlik etmez:))))))öptüm:))

1:33 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Ne guzel iki hafta sonra rahatlayacaksin :) Benim icin daha cok var malesef. Bence alisveris de egzersizden sayilmali, hem goz, hem beyin, hem de vucut calisiyor :P

Mr. T.D.,
Nilay'i dinleyip daha kaldirmamaya karar verdim, birkac yazlik var disarda onlarla idare ederim gercekten isinana kadar. Telefonu da bizimkiler evde durmadigi icin sadece 1 saat kullandim heniz ama azimliyim daha cok ariyam bu hafta.

Candan'cim,
Gelmeze sana haber veririm o zaman, icabina bakarsin :) Opucukler.

9:08 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Bu hafta bende doyamadım hafta sonuna...Koşturmaca ile geçerse hele o hafta içi daha da uzun oluyor...

11:50 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Age35,
Cok isim oldu mu ben bazen keske hafta daha uzun surse de yetistirsem isleri diyorum, ne kotu di mi? :( Sizin de bu haftasonu cok neseli gecti, ne guzel :)

12:09 ÖS  
Blogger Pinky dedi ki...

Haftasonları hep çabuk geçiyor valla sonra cuma olana kadar insan ne hayaller kuruyor.Keyifli ve güzel olmasına sevindim haftasonun Pınarcım.ÖPüyorum

2:13 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Evet ben de sunu yapsak bunu yapsak diye hayal kuruyorum sevgili Pinky, ama sonra genellikle tembellikle bitiriyoruz cumartesi pazari :) Ben de cok optum!

3:16 ÖS  
Blogger Meltem Sozer dedi ki...

Ben hala kaybettiğimiz o bir saatin peşindeyim.

5:28 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
En kotu ihtimalle 6 ay sonra geri alicaz o kiymetli bir saatimizi :) Opucukler.

6:03 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Jambes cellulite Xxx cartoons no e-mail needed Loan payment student loan consolidation11 diet online pill didrex diet pill diethelp911 com Products to remove brassiness from hair porsche boxster sales International internet service providers how to become hr block financial advisor Agreement antispam surf pay

3:07 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home