Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

22 Mart, 2006

Arkadasimla aksam oturmasi

Uzun zamandir Banu'yla soyle kiz kiza oturup sohbet edememistik. Esimin sehir disinda olmasini firsat bilip bize davet ettim ben de arkadasimi. Bana elinde kocaman bir saksi pembe cicekle geldi, bahari evimize getirmek icin :) Ben de onun icin pogaca ve kayisili tatli hazirladim cayin yanina. Bir guzel oturup sohbet ettik, saat cabucak gecmis hic farketmedik. Cok ozlemisim boyle sohbetleri, bir daha yapalim olmaz mi canim benim?

10 Yorum hemen asagida:

Blogger crépuscule dedi ki...

tarif de istiyoruzzz :))kayisili tatli super gozukuyo, sabah sabah canim cekti ya :)
cicekelre de bayildim resmen..
oh ne guzel, imrendiriyosunuz valla amaaa :)

11:32 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kayısılar super görünüyor :)Çiçeklerde öyle ne hoş.Sohbette daha tatlıdır tabiki. maili tekrar deneyeyim:)))

1:46 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Önce ellerinize sağlık...Sonra allah muhabbetinizi arttırsın hiç ayrılmamak üzere :)

3:06 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

Ben tarif falan istemem, bitmisleri yolla bana , he he , tarifle karin mi doyar :-)

4:55 ÖÖ  
Blogger Berna dedi ki...

Ya bulusup durmayin, yada benide cagirin:))kiskaniyom valla...
opuldunuz cicim...

8:35 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Pinarcim ne kadar guzel gorunuyor bu tatlilar boyle. Ikıniz de cok sanslisiniz, imrendim guzel sohbetlerinize :) Hep boyle devam etsin arkadasliginiz :)

12:59 ÖS  
Blogger Age35 dedi ki...

Keyif aldığın bir kız arkadaş ile sohbet ,güzel bir tatlı ,e bi de güzel çay...daha ne istenirki...

1:08 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Allah c.c sohbetinizi artirsin.. hem cicekler, hemde kayasilar super gorunuyor.

3:50 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Kirk yilda bir yapabildik ama sadece :( Tatli cok kolay; milfoy hamuruna benzer bir hamuru 5'e 5 (cm) karelere boldum, ustune bir kasik kayisi receli, ustune de bir parca kayisi (konservesini aldim) koydum, 200C firinda 12-13 dakika pisirdim. Her turlu meyveyle olabilir, hatta dondurmanin yanina bile iyi gider.

Sevgili Candan,
Mail gelmedi hala :(

Cok tesekkur ederim sevgili Gamzeli :)

Mr. T.D.,
Sadce boyle resim yollayabilirim ama...

Banu'sum,
Cok sevindim senin de eglendigine, afiyet olsun :) Yine bulusalim :)

Berna'cim,
Yakin sayiliriz, gelesene habiden. :)

Cok tesekkur ederim sevgili Cerise, insallah boyle devam ederiz. Iyi arkadas bulmak cok zor cunku :)

Sevgili Age35,
Istemem ben de zaten :)

Sevgili SOfram,
Cok tesekkurler.

Whoami123,
I am extremely irritated by missionary actions. I believe that people are free to choose their religion and nobody should "guide" them for what to do. I hope you understand that too and stop bothering people.

3:11 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » »

1:04 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home