Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

22 Mart, 2006

Arkadasimla aksam oturmasi

Uzun zamandir Banu'yla soyle kiz kiza oturup sohbet edememistik. Esimin sehir disinda olmasini firsat bilip bize davet ettim ben de arkadasimi. Bana elinde kocaman bir saksi pembe cicekle geldi, bahari evimize getirmek icin :) Ben de onun icin pogaca ve kayisili tatli hazirladim cayin yanina. Bir guzel oturup sohbet ettik, saat cabucak gecmis hic farketmedik. Cok ozlemisim boyle sohbetleri, bir daha yapalim olmaz mi canim benim?

12 Yorum hemen asagida:

Blogger crepuscule dedi ki...

tarif de istiyoruzzz :))kayisili tatli super gozukuyo, sabah sabah canim cekti ya :)
cicekelre de bayildim resmen..
oh ne guzel, imrendiriyosunuz valla amaaa :)

11:32 ÖS  
Anonymous Candan dedi ki...

Kayısılar super görünüyor :)Çiçeklerde öyle ne hoş.Sohbette daha tatlıdır tabiki. maili tekrar deneyeyim:)))

1:46 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Önce ellerinize sağlık...Sonra allah muhabbetinizi arttırsın hiç ayrılmamak üzere :)

3:06 ÖÖ  
Blogger Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ben tarif falan istemem, bitmisleri yolla bana , he he , tarifle karin mi doyar :-)

4:55 ÖÖ  
Blogger just my stories dedi ki...

Canimm Pinar'im, asil sen bana sor nasil guzel vakit gecirdigimi, konusup konusup rahatladim ya gece bebekler gibi uyumusum misil misil:)

bu arada merak eden arkadaslar icin, o kayisili tatlilar enfesti, hatta gece Pinar'in bana ayirdigi bir tabak tatliyi da eve gelir gelmez bitirdik Ozi'yle:)

En kisa surede bulusalim canim arkadasim,

cok optummm

Banu

7:48 ÖÖ  
Blogger Berna dedi ki...

Ya bulusup durmayin, yada benide cagirin:))kiskaniyom valla...
opuldunuz cicim...

8:35 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Pinarcim ne kadar guzel gorunuyor bu tatlilar boyle. Ikıniz de cok sanslisiniz, imrendim guzel sohbetlerinize :) Hep boyle devam etsin arkadasliginiz :)

12:59 ÖS  
Blogger Age35 dedi ki...

Keyif aldığın bir kız arkadaş ile sohbet ,güzel bir tatlı ,e bi de güzel çay...daha ne istenirki...

1:08 ÖS  
Blogger Sofram dedi ki...

Allah c.c sohbetinizi artirsin.. hem cicekler, hemde kayasilar super gorunuyor.

3:50 ÖS  
Blogger whoami123 dedi ki...

.
We work like a horse.
We eat like a pig.
We like to play chicken.
You can get someone's goat.
We can be as slippery as a snake.
We get dog tired.
We can be as quiet as a mouse.
We can be as quick as a cat.
Some of us are as strong as an ox.
People try to buffalo others.
Some are as ugly as a toad.
We can be as gentle as a lamb.
Sometimes we are as happy as a lark.
Some of us drink like a fish.
We can be as proud as a peacock.
A few of us are as hairy as a gorilla.
You can get a frog in your throat.
We can be a lone wolf.
But I'm having a whale of a time!

You have a riveting web log
and undoubtedly must have
atypical & quiescent potential
for your intended readership.
May I suggest that you do
everything in your power to
honor your encyclopedic/omniscient
Designer/Architect as well
as your revering audience.
As soon as we acknowledge
this Supreme Designer/Architect,
Who has erected the beauteous
fabric of the universe, our minds
must necessarily be ravished with
wonder at this infinate goodness,
wisdom and power.

Please remember to never
restrict anyone's opportunities
for ascertaining uninterrupted
existence for their quintessence.

There is a time for everything,
a season for every activity
under heaven. A time to be
born and a time to die. A
time to plant and a time to
harvest. A time to kill and
a time to heal. A time to
tear down and a time to
rebuild. A time to cry and
a time to laugh. A time to
grieve and a time to dance.
A time to scatter stones
and a time to gather stones.
A time to embrace and a
time to turn away. A time to
search and a time to lose.
A time to keep and a time to
throw away. A time to tear
and a time to mend. A time
to be quiet and a time to
speak up. A time to love
and a time to hate. A time
for war and a time for peace.

Best wishes for continued ascendancy,
Dr. Whoami


P.S. One thing of which I am sure is
that the common culture of my youth
is gone for good. It was hollowed out
by the rise of ethnic "identity politics,"
then splintered beyond hope of repair
by the emergence of the web-based
technologies that so maximized and
facilitated cultural choice as to make
the broad-based offerings of the old
mass media look bland and unchallenging
by comparison."

7:29 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Kirk yilda bir yapabildik ama sadece :( Tatli cok kolay; milfoy hamuruna benzer bir hamuru 5'e 5 (cm) karelere boldum, ustune bir kasik kayisi receli, ustune de bir parca kayisi (konservesini aldim) koydum, 200C firinda 12-13 dakika pisirdim. Her turlu meyveyle olabilir, hatta dondurmanin yanina bile iyi gider.

Sevgili Candan,
Mail gelmedi hala :(

Cok tesekkur ederim sevgili Gamzeli :)

Mr. T.D.,
Sadce boyle resim yollayabilirim ama...

Banu'sum,
Cok sevindim senin de eglendigine, afiyet olsun :) Yine bulusalim :)

Berna'cim,
Yakin sayiliriz, gelesene habiden. :)

Cok tesekkur ederim sevgili Cerise, insallah boyle devam ederiz. Iyi arkadas bulmak cok zor cunku :)

Sevgili Age35,
Istemem ben de zaten :)

Sevgili SOfram,
Cok tesekkurler.

Whoami123,
I am extremely irritated by missionary actions. I believe that people are free to choose their religion and nobody should "guide" them for what to do. I hope you understand that too and stop bothering people.

3:11 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » »

1:04 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home