Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

31 Mart, 2006

Gunun ikinci sobesi

Her gun ilk once kendi blogumla basliyorum bloglar alemine dalmaya, hani yorum falan varsa cevapliyim diye. O yuzden once Gamzeli'nin sobesini gordum yorumlar kisminda. Cevapladiktan ve ben de arkadaslarimi sobeledikten sonra hadi basliyim gezmeye dedim ve Banu'nun sayfasina girdim bir de ne goreyim, o da beni sobelemis. E haliyle ayni gun iki kere sobe cevapliyorum ben de :)

1. En beğendiğiniz huyunuz? Sevdigim kisilerle cok sicak, cok neseli olmam, bir de cok iyi sir tutup dert ortagi olmam.
2. Hiç beğenmediğiniz huyunuz? Cekingen, utangac ve sikilgan olmam.
3. En beğendiğiniz yeriniz? Hmmm, sesim desem olur mu? Sarki soylemek icin degil ama...
4. Hiç beğenmediğiniz yeriniz? Hmmm, kilom desem olur mu? :P
5. Çantanızda mutlaka bulunmalı? Kimlik, para, ve ev anahtari.
6. Çantanızda asla bulunmaz? Ayna ve agri kesici.
7. Arabanızın markası? Chevy Lumina (92 model genc kizim benim)
8. Hayalinizdeki araba? Mumkunse her renginden yeni model Volkswagen Beetle!!! Tostos vosvos yani :)
9. En sevdiğiniz yemek? Pilav.
10. Hiç sevmediğiniz yemek? Ordek, ve de kollu bacakli (bocuk) deniz urunleri.
11. En sevdiğiniz hayvan? Tavsan.
12. En korktuğunuz hayvan? Akrep, fare, yilan, ari.
13. Kullandığınız parfüm? Cabotine, Acqua Di Gio, BLV (Bvlgari)
14. Kullandığınız cilt bakım ürünleri? Nivea yuz temizleme jeli ve nemlendiricisi (eskimeye birakilmis tonigi ve makyaj temizleyicisi :) ) bir de Dove'un temizleyici yastiklari.
15. Hergün mutlaka yaparsınız? E-maillerimi kontrol ederim.
16. Hergün yapmayı ihmal edersiniz? Spor.
17. Karanlıktan korkar mısınız? Eveeet, bir kere gece laba giderken Sullivan'i bile goturmustum oculeri kovsun diye ;)
18. Korkutmayı sever misiniz? Hayir.
19. Giyim tarzınız? Rengarenk ve spor.
20. Asla giymeyeceğiniz? Asiri dekolte.
21. Cep telefonunuzun markası? Motorola.
22. Bilgisayarınızın markası? Dell.
23. Karşı cinste aradığınız özellikler? Guvenilir, sevecen, hossohbet, anlayisli, ...
24. Karşı cinste hoşlandığınız tip? Esmer, uzun boylu, sirin, ve yakisikli.
25. En beğendiğiniz oyuncu? Tom Hanks
26. Benzetildiğiniz bir oyuncu? Sandra Bullock, bir de Britney Spears (iyyyk)
27. Film çevirmek istediğiniz bir ünlü? Antonio Banderas ve Selma Hayek.
28. Başka birşey yapmak istediğiniz bir ünlü? Tom Hanks'le bir aksam yemegi.
29. Tuttuğunuz takım? GS ve de sludge puppies :)
30. Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz? Dans.
31. En büyük hayaliniz? Unlu bir asci ve kafe/restoran/apart otel sahibi olmak.
32. Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz? Ilk askimla evlenmek.
33. Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık? Bungee jumping!
34. Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık? Hmm, bir dans ya da yemek yarismasina katilmak televizyonda.


Simdi ben de Cerise ve Gamzeli'yi sobeliyorum :)

6 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Sen de bir latin sevdasi var Pinar. Ben bunu anladim. Juanes'i falan oyle herkes bilmez mesela. Ama sen hemen bildin. Banu'yla ne zaman isterseniz gelin buraya. Ben Tr'den donunce olursa daha rahat olur. Beklerim.
Sevgilerimle
Nilay

9:01 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, deniz urunleri icin kullandigin bocuk tanimlamasini esim de kullanir ve hic sevmez o da. Benim de balik disindakilerle pek aram yok. Bizim bulundugumuz sehir de deniz urunleri yemekleriyle unlu bir yer, dusun artik halimizi:)

10:16 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Anaaaa...E tabikide cevaplarım şekerim ...Öptüm...

1:34 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Yasasin :) Biraz dusuneyim en kisa zamanda cevaplayacagim Pinarcim :)

2:56 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'sum,
Sen sobelersin ben cevaplamaz miyim? Oteki muzik cansiz oldu ben de sizi daha baymadan bunu koydum, begendigine sevindim :)

Sevgili Nilay,
Benim latin ismim bile var: Pilar ;) Kocisle ben keske latin Amerikali olsaydik diye hayallere daliyoruz bazen :) Belki okul bitince firsati ve parayi bulursak inicez asagilara, cok tesekkurler davetiniz icin. Kismet, belki ugrayabiliriz size de.

Sevgili Defne,
Belki unlu olunca baliga benzemeyen guzel yemekler yapiyorlardir sizin orada. Benim asil sorunum onlarim bocek oldugunu bilmek, yoksa bilmesem ve de balik gibi kokmasa yerim sanirim. Sevgiler...

Sevgili Gamzeli,
Tesekkur ederim, bekliyorum o zaman cevaplari :)

Sevgili Cerise,
Tesekkur ederim, sobeye sevindigine cok sevindim :) Bekliyorum cevaplari.

1:45 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

canım sorularını geçde olsa cevapladım :))

3:32 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home