Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

31 Mart, 2006

Yine, Yeni, Yeniden Sobe...

1- Einstein'in sobelediği kimdir ve neden?
Enerji, kutle ve isik hizidir. Hepsini bir araya getirip denklem yazmak icin :P
2- Okuduğunda seni en çok etileyen kitap ?
Cocuk Kalbi
3- Takip ettiğin dergi?
Cosmopolitan ve Science
4- Günlük okuduğun gazete ?
Hürriyet
5- En yaramaz çocukluk anın?
3-4 yasindayken anneme kizip ustumdeki kiyafetlerimi de

cikarmadan salonun ortasindaki halinin ustune cisimi yapmam :)
6- Televizyon yapımcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu ?
Yemek programi tabii ki ;)
7- Sobelediğim arkadaşlarım mi?
Banu, Berna, D., ve Defne

7 Yorum hemen asagida:

Blogger Gamzeli dedi ki...

teşekkür ederim canım..cevaplar hoşdu vallahi...En çok da yaramazlık :D

1:35 ÖÖ  
Blogger Berna dedi ki...

Pinar neler yapiyor diye bir bakayim dedim, amannn sobelemis beni:)en kisa zamanda cevaplanacaktir:))
opuyorum canim..

11:10 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Evet hemen cevapladim sobemi.

Berna'cim,
Kisa diye sobeledim, derslerini bolmek istemem yoksa. Optum.

1:46 ÖS  
Blogger C dedi ki...

Pinarcim, beni sobelemissin :) hemen zaman buldugumda cevaplayacagim :) Bu arada en yaramaz cocukluk anina cok guldum ;)

10:21 ÖS  
Blogger C dedi ki...

ayy ben bi de bu sarkiyi cok sevdim, hemen soyliyim dedim! Everybody Loves Reymond da Robert ve Amy cok seker dansederler bu sarkida, bilmem seyrettin mi?

10:26 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili D.,
Ben de hatirlayinca cok guluyorum, niye oyle birsey yaptim bilmem, temiz bir cocuktum oysa ki :) Izlemistim dedigin bolumu, hatta dugunde ilk danslariydi kopmustum, mesaj kaygisi iceriyordu Marie icin :)

11:56 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Lanolin allergies clomid and ultrasounds Seroquel violence xanaxmail order xanax Nude swimsuit painteed land rover discovery reviews Allergy doctors Affiliate program directory+ gallery mom soccer Jl car amplifiers Alarm device system vancouver Oldsmobile alero specs free eyeglasses 2006 ncaa hockey championship televised Classic hockey movies Car alarm is mal functioning Bathroom faucets with marble handles Vioxx zyban

6:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home