Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

21 Mart, 2006

Tavsanim

Gonlum isterdi ki baslikta tavsan(lar)imin adi olsun, ama hepsi birbirinin aynisi bembeyaz, kirmizi gozlu tavsanlarima kartopu, ponpon, pamuk gibi denemelerden sonra sadece canim ve bebegim disinda bir sekilde hitap edemeyecegimi anlayip onlari isimsiz buyutmustum. Simdi malesef bir tavsanim yok, evdeki oyuncak versiyonlariyla idare ediyorum :( Durduk yere niye tavsandan bahsediyorsun derseniz de hemen acikliyim; paskalya yaklasiyor (daha dogrusu bir ay var daha ama uc ay oncesinden) burada magazalar tavsanlarla suslenmeye basliyor. Ben de gordukce onlari kendi tavsanimi ozluyorum ve ilgililere duyuruyorum, ben tavsan istiyorum, yine beyaz yine kirmizi gozlu...

15 Yorum hemen asagida:

Blogger Defne dedi ki...

Tavsani ancak bahsi gecen ilgilliler hediye edebilir ama sen benim sana hediyemi kabul ettin mi? Bir cift pembe cicekli bahar dali, seni bekliyor blogumda:)

7:04 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Defne'cim,
Kusura bakma simdi gordum, cok tesekkur ederim :) Ne guzel cekmissin resmi. Ozelikle pembe cicekler bana bu zamanlarda iyice yasama sevinci veriyor. Tavsan icin de sanirim gerekli kisi aldi mesaji :) ama pek yakinda olmayacak gibi. Sevgiler ve opucukler.

7:20 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Gotursun Banu'sum yaa, Eggy hala surpriz olmasi lazim beklemedigin bir zamanda deyip gecistirmeye calisiyor :) Cok optum canim.

9:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Tavşannn çokkkk tatlı :)) burada minik tegahlarda yaz kış satıyorlar.İnanılmaz tatlılar.Bende çokk severim mama korkuyorum almaya:)))
maili check ettinmi bu arada:)))
Sevgiler:)

10:39 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

oy oy cok tatli yaa..isallah ilgililer bi an once bu istegine guzel bi surprizle karsilik verirler Pinar :)
sevgiler

12:17 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınar merhaba:)
bahar sana mutluluk ve güzel beyaz tavşan(lar) getirsin...

ne kadar güzeller ...
kucak dolusu sevgiler...:D

4:13 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

çok tatlı ya tavşan... Ne güzel...

4:58 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Candan'cim,
Sik temizlemeyince azicik kokutuyorlar evi ama onun disinda kedi gibi tuvaletini hep ayni yere yapiyor, bir de hic sesi cikmiyor, aciksa falan. Kolay aslinda bakimi. Ben bir ara abartip onunla yemek yiyordum :) Kucagima aliyordum sofrada, o da tabagimda ne varsa benimle kenarindan yiyordu. O tavsanim cok insancildi coook :( Maili aldim okulda ailmamisti unutmustum, simdi yine baktim, ama resim ekli degil :( ama eki olmaliydi di mi? Tesekkur ederim ama bilgiler icin, gormeyi cok isterdim :)

Sevgili Crepuscule,
Malesef daha sadece ruyalarimda, bir de su paskalya gecsin, burada o aralarda tavsan hediye etme cilginligi da oluyor, hasta ve kotu kosullarda uretilmis tavsanlari bile satiyorlar caktirmadan :(

Merhaba Zynep,
Insallah :) Cok tesekkur ederim. Cok optum.

Sevgili Gamzeli,
Di mi cok tatli! :) Ozledimmm.

8:39 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Cok sirindir tavsanlaar :) Insanin isirasi gelir :)

2:31 ÖS  
Blogger C dedi ki...

Ne sirinmis tavsanin :) Umarim yakin zamanda istegine kavusursun, bu sefer cici bir isim da verirsin ona. Soyle guzelcene resmini koyar, basliga da adini yazarsin "Tavsanim Pompon" gibi mesela :)
Bu arada sayfani her actigimda icim de aciliyor. Hani nerdeyse ciceklerin kokularini bile duyacak gibi oluyorum. Pastel renkler, cicekler, fontlarin renkleri, kelebekler harika olmus! Eline saglik.

3:39 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Evet Cerise, ben de onlari yerim seni diye severdim, mucuk mucuk operdim :) Onlar da beni yalardi ay o minik pembe dilleriyle, boynuma sokulurlardiiii, ay kotu oldum. Hayvn beslemek cok sirin birsey.

Cok tesekkur ederim D, ben de zaten huzur veren, civil civil bir sayfa yapiyim istemistim soyle bahari yansitan. Bengendigine cok sevindim. Cumaya komite toplantim var o yuzden biraz sikintiliyim bu gunlerde ama malesef :(

10:07 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

evet...hemde çokkk...

3:07 ÖÖ  
Blogger C dedi ki...

Cok cok basarilar dilerim sana toplantinda. Eminim cok iyi gececek, evet insan sikiliyor heyecanlaniyor komite toplantilarinin oncesinde ama sonra bitince hic de korktugun kadar kotu olmadigini anliyorsun :)
Bir de bisey dikkatimi cekti ve hosuma gitti. Ben komite sinavlarimdan once kapanip dunyayla baglantilarimi kesiyorum, bir stres, bir bunalti. Sen halbuki ne kadar sosyal ve civil civilsin bu hafta da. Ne guzel (masallah diyim de nazar degmesin):). Senin gibi olabilmeyi isterdim, cok kasiyorum ben sanirsam.
Tekrardan cok basarilar dilerim
D.

7:32 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
:)

Sevgili D,
Ben son gune kadar pek birsey yapamiyorum, o yuzden oncesinde biraz daha rahat oluyorum. Neyse atlattim bunu da cok sukur :) Iyi gecti, bir daha ki yaza artik! Sevgiler.

3:23 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Bu tavşanlar kac günde yetişkin oluyor

10:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home