Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

25 Mart, 2006

Kaybedilen bir saat

Internetten gazeteyi okurken hatirladim saatleri ileri almamiz gerektigini, uzuldum hemen, gitti guzelim 1 saat diye. Nasil sonbaharda o kazandigim bir saat icin bayram yapiyorsam, ilkbaharda giden bu bir saat de beni cok uzuyor. Sonra kontrol ettim, bizim burada haftayaymis. Daha vakit var yani :)
Bir keresinde lisedeyken kalkip hazirlanip dersaneye gitmistim sabahin korunde, bekliyorum ama kimse gelmiyor. Aklima sadece bana kamera sakasi yaptiklari geldi! Kalktim sinifta kamera aradim :P Sonra baktim olmuyor inip sekretere sormustum, megerse saat uygulamasi baslamis o gun. Aklima geldi bu komik ani da saatlerden bahsedince.
Bu arada yaz saati uygulamasina geciyoruz ama burda bugun durup durup lapa lapa kar yagiyor! Nerede benim baharim?

9 Yorum hemen asagida:

Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

bende sinir oluyorum bu saat işine simdi niye bir saat erken uyanmak durumunda bırakılıyorum ki ben çocuk mu kandırıyor bunlar :P
bu arada bu ucusan çiçekleri nerden buldun ben nerden bulabilirim???:))

1:04 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

pınar birde ben winny i arsivin altına birtürlü koyamadım sen nasıl yaptın ya ???????????

1:07 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Aqua,
Dusen cicekleri dusen kalpli bir kodu template'e yazip kalp resmini cicege donusturerek yaptim. Google'da "floating hearts" diye ararsan buursun. Pooh icin de side bar kismina koyman gerekiyor kodu, template'i incele orada side bar diye ayri bir kisim var. Umarim yardimci olmusumdur.

9:25 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Saat uygulamasının kötü yanı birden bire hava kararıverdi bugün .Az önce bir baktım saat 20.00 Eyvah yemek yok...:((

9:59 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinarcim, cok tesekkurler canim muzik yayinlamayi ogrettigin icin. Bugun yapabildim. Sevgilerimle

12:21 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Age 35,
Yeni saate alisinca daha uzun gelecek gunler. Hem iyice uzuyor yaza godru gittikce. Ama ilk gunler cok zor, hele erken kalkmak.

Sevgili Nilay,
Cok sevindim ise yaradigina. Hemen gelip dinliyorum muzigi :) Sevgiler.

12:34 ÖS  
Blogger Cerise dedi ki...

Off of :(
Yarin isin yoksa bir saat erken kalk :(
Bohuu nefret ediyorum erken kalkmaktan...

1:07 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Cerise,
Ben dee :(

2:19 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

What a great site Calculatortake link mortgage mortgagecom payment cartoon sex car prices Hair loss in puppy cavalier king charles spaniels sport medicina Conferencing cotton hotel and spa Free spam filter incredimail Stills from legally blonde jenna jameson nude teen jobs Gas camping stoves Voyager nutritional supplements The realty team kay kitchens Elite seo Ctc recordable dvd player acura Online+nursing+college Feminique breast enlargement pdas tooth whitening product

12:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home