Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

29 Mart, 2006

Bu ne? ;)


Bir arkadasim bana bu resmi yollamis ve bil bakalim ne diye sormus, aslinda dikkatli bakinca ne oldugu anlasiliyor :) Bakalim siz de bilebilecek misiniz? Cevabi az sonra...

10 Yorum hemen asagida:

Blogger balim dedi ki...

suslu muhabbet ku$u bu ben bildim..

4:26 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

papagaannnn :)

12:09 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

AYNI BANA BENZIYOR :)
cok kokos bir kus bu :) yeni rofle yaptirmis :)

2:14 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

güvercine benziyor...

zeynep çok güldüm sana :)))))

2:29 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

cok seker bır cikcik :)kuş mu?

12:43 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Son derece bakımlı bir kuş:))

1:50 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Evet evet bu cok cici ve suslu bir muhabbet kusu :) Herkese cok sevgiler ve de kocaman opucukler...

5:49 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

canım,

seni sobeledim...Sorularımı cevaplarsan çok memnun olucam...Öptüm :)

6:59 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

güvercinnnnn:))))bildimmi ha bildimmi:)))))

1:29 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

best regards, nice info self heating mask private label

9:54 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home