Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

19 Mart, 2006

Baharin ilk gunu

Bugun resmi olarak bahar geldi :) Artik agaclar yeserecek, kuslar donecek :) Biz de daha renkli seyler giyip ilik havanin tadini cikaracagiz. Ben de evde degil ama blogda bir bahar temizligi yaptim :) Renkleri ve muzigi yeniledim. Simdilik de internetten buldugum cicek resimlerini ekliyorum. Ama acsin buradaki cicekler elimde kamera hepsini ziyaret edicem ;)

11 Yorum hemen asagida:

Blogger crépuscule dedi ki...

ohh ne guzel, icinizdede cicekler acmistir eminim :)
burda hala kistan kalma gunler yasiyoruz..
sevgiler

11:38 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Pınarcım bahar geldi hakikaten doğa uyanıyor :) Sevgilerimle.)))

12:34 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

you have got a mail please do check:))))

12:50 ÖÖ  
Blogger Berna dedi ki...

heyooo, yuppy:)sadece bana gelmemis bahar sevinci, senin sitende de gorunce cicekleri; ohh dahda bir mutlu oldum.
opucukler sana:)

1:12 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinarcim, sayfana da gelmis bahar. Su kiyafet konusunu hic acma, hemen kapatalim canim. Beni cooook dusunduruyor...:)
Sevgilerimle
Nilay

1:22 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Vallahi gözümüz gönlümüz açıldı blogunu açınca...Birden içimde bir kıpırtılar başladı yaaa...ne güzel :))

3:10 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Pınarcım benim adresdeki "plus" çıkıp yine eski haline dönecek:(Umarım yeniden kaybolmaz....)

4:40 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Buralarda cicekler acti ama ben hala fotograf cekmeye vakit bulamadim. Itiraf ediyorum, tamam hafta ici calisiyorum ama hafta sonunda da miskinlik yaptim. Sabah sabah cok iyi geldi, gozum gonlum acildi, sagol.

6:55 ÖÖ  
Blogger crystalsdreams dedi ki...

pınarcım ne güsel kelebekler uçuo sayfandaaa:)ama ben çalan müziği duyamıyorum yaa!

10:42 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Ben heves haptim ama daha gelmemis bahar bugun iyice anladim :(

Sevgili Candan,
Daha cabuk uyansin ama ;)

Berna'cim,
Ben de seni cok optum, daha da susledim blogu :)

Sevgili Nilay,
Uzun direnmelerden sonra gecen sene azicik buyuk beden renkli ciciler aldim, napalim gitmiyorsa kilolar, yeni ciciler gelir dedim :P

Sevgili Gamzeli,
Bende de her bahar kipirtilar yapiyor, ama daha gelmemis bugun anladim :(

Sevgili Age35,
Ben de niye yeni sayfaya giremiyorum diyordum :)

Sevgili Defne,
Hafta ici yogun gecince hafta sonu mecburen tembellik oluyor. Daha vakit var ayrica resim cekmek icin :)

Sevgili Crystal,
Asagiya inip play tusuna basmayi denesen, belki calar o zaman. Baska bir cozum dusunemiyorum :(

Banu'sum,
Evet resmen kar yagdi yaa! Neyse bekliyorum gunesi. Optum :)
Ayrica bu hafta kesin kaffe yapalim.

10:09 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Bugünde bizim buraya gelmiş bahar :) ama sadece 3-4 günlük bişey galiba :(

7:05 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home