Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

29 Kasım, 2006

Kis, yeni yil, yeni baslangiclar...


Kis ve yeni yil havasina girelim artik degil mi? :)

14 Yorum hemen asagida:

Blogger MorKoyun dedi ki...

ben havaya girdim bile:) let it snow tamam ama havanin daha az soguk olmasini talep ediyorum:)donuyoruz...

12:59 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

1 yıl daha bitti...Ne çabuk geçiyor günler yaa...Anlamıyoruz hiç...

6:39 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

2006 çok güzeldi dilerim 2007 daha da güzel geçer :)
bu arada süpermiş bu tavşan ayol :)

12:10 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Morkoyun,
Ben hala girme calismalari icindeyim, burada kar yok, havalar da cok dengesiz, bir soguk bir ilik gidiyor malesef. Umarim sizin oralar azicik ilinir.

Sevgili Gamzeli,
Bitti valla :( Ama senin icin gelecek yil cok guzel olaylari hazirliyor :)

Cilekli pastam,
Insallah isallah! Hepimizin yeni yillari hep daha guzel gecer insallah! Ayrica butun tavsiler superdir, ve ben onlari yerim ;) Optum!

1:46 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, bayildim, cok hos bu tavsan-kardanadam-havuc esprisi :)) Kışı da boyle gulumseterek mujdelemek lazim, kar yagsin iyi, guzel ama soguga da bir care lutfennn :)
Sevgiyle...

2:23 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

cok tatlılar ama buralara kar yağmaz ki :(

3:49 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Teskkur ederim, ben de gorunce cok gulmustum. Ben de kar yagmasini seviyorum ama soguklari asla. Ilik ve karli bir kis dilegiyle :) Kocaman optum!

Sevgili Aqua,
Kar yagmasa da yeni yil heyecani yeter di mi? Optum!

7:15 ÖS  
Blogger YOK Kİ dedi ki...

Ben Florida'dayim ve buralara kis gelmiyor.Pencerelerim acik ve evde sicaklik 78 derece (25.5 C). Hic de sikayetci degilim :)
Diger taraftan dedigin gibi kar yagmasa da yeni yil heyecani yeter.
Sevgiler

10:50 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Yok ki,
Dort mevsimi sevmeme ragmen butun sene boyunca 20-25C olan bir yerde yasamaya da hayir demem :) Gercekten yeni yilin heyecani yeter bana, gunes olsun da yaninda. Sevgiler.

10:55 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Malesef geldi.

4:39 ÖS  
Blogger Tuba dedi ki...

Ben de gunesli bir yerden San Diego'dan yaziyorum. Dogrusu ben de pek kari aramayanlardanim. Cok arasak, 2 saat uzakliktaki daglara gidiyoruz. Ama en son uc sene once olmustu bu. Demek ki uc senedir kar aramamisim.
Neyse, Pinar'cim bugun sitene ilk defa geldim. Basta mavi rengi, kalb seklini ve papatya cicegini sevmen beni cekti. Cunku bunlar benim de en cok sevdiklerimdir. Ben sitene bayildim, umarim sen de benim sitemi ziyaret eder, siteme bayilir ve beni de linklerinin arasina eklersin. Sevgiyle,

3:54 ÖÖ  
Blogger loungetime dedi ki...

İzlemesi güzel de yağınca üşümekten pek güzellği görünmüyor.

4:11 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Meltem'cim,
Sizin oralara ozellikle! Kendine cok dikkat et karda buzda, kocaman optum!

Sevgili Tuba,
Yumusacik karda kar topu oynamak da cok zevkli ama, sonra da sicak evde sicak cikolata icmek. Ben de en son uc sene once oyle doya doya oynamistim, ondan beridir adam gibi kar yagmadi. Ama burada daha kotusu buz yagiyor o dondurucu sogukla birlikte :( O cok kotu. Sayfani ziyarete geliyorum hemen.

Sevgili Ilkay,
Evet izlemek cok guzel, insan ucuyormus gibi oluyor. Ben de sogugu hic sevmiyorum.

7:03 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Haklısın canım...İnşallah..Allah nasip ederse..Güzel şeyler olucak :)

7:07 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home