Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

26 Ekim, 2006

Bir tarif...

Son zamanlarda kisin gelmesi ve islerin yogunlugu yuzunden aklimi toparlayip yazamiyorum bir turlu. Bilgisayarimdaki dosyalari duzenlerken bu resmi buldum ve bunu koyayim en azindan dedim. Cunku kameradaki yeni resimleri bile aktarmaya useniyorum su aralar :( Bu piyazi yazin sonuna dogru yapmistim hafif bir yemek olsun diye, yaninda inegol koftesi de olsaydi super olurdu tabii. Ben normal hindili koftelerden yapmistim :) Piyaz icin fasulye konservesi alinir, burada on cesit oldugu icin rengi en acik olanini aldim. Suzulur, yikanir, ustune sirke, limon suyu tuz karabiber dokulur. Piyazlik dogranmis sogan (enlemesine oluyor) maydanoz, domates ve kati yumurtayla suslenip resmi cekildikten sonra afiyetle yenir.

15 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Pinar merhaba,

Ben yine geldim. Hani su kabak corbasini yapan hamile. Hala hamileyim ve ikide bir senin yeni tariflerine bakiyorum. Gordugun gibi ilk yorum yapan da benim galiba. Daha dun Turk marketinden Inegol kofte harci almistim. Piyazi da yapip afiyetle yemeyi, yedirmeyi dusunuyorum. Bu arada fasulye "garbanzo beans" mi, merak ettim. Onlarin rengi oldukca acik da...Cok sagol guzel tariflerin icin ve ikide bir sayfani sapik gibi kolacan etmemden rahatsiz olmazsin umuyorum. Sevgiler...
Neslihan

5:56 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım,
merhaba,
aklımı okudun piyaz geçiyordu da bugün yapılacak tabi
sunum muhteşem ellerine sağlık
şimdi ben garbanzo beanlerini araştırmaya gidiyorum
imza blogların araştırmacı gazetecisi candaniko teriko

1:51 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Pınarcım, bu çok güzel hazırlanmış bir piyaz,senin yaptığın her şey güzel oluyor zaten.Artık yorum bölümüne rahatlıkla girebiliyorum.Demek ki teknik bir arızaydı, geçti.Benim mailimi aldın mı bilmiyorum ama hotmail pastwordumu kabul etmediği gibi hesabımı da iptal etti.görüldüğü gibi bu sıra bütün terslikler beni buluyor,sevgiler canım.

8:15 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgi Neslihan,
Nasil mutlu oldum anlatamam. Yanlis hatirlamiyorsam, dediginiz gibi garbanzo beansdi. Ziyaretinize cok memnun oluyorum. Bundan sonra daha s1k ve saglikli (ve besleyici, ozellikle hamileler icin) tarifler vermeye calisacagim. Inegolle piyaz ayrilma ikili, afiyet olsun, bebisinize de yarasin insallah. Kendinize cok iyi bakin. Sevgiler.

Sevgili Candan,
Umarim arastirmalariniz sonucu bulmussunuzdur garbanzolari :) Cok tesekkur ederim. Afiyet olsun. Sevgiler.

Sevgili Siyah Inci,
Tesekkur ederim. Betayi duzelttiler cok sukur :) Malesef mailinizi almadim. Insallah duzelir hotmail hesabiniz. Kolay gelsin. Sevgiler.

5:48 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ben de piyaz yapayım bir ara bak iyi hatırlattın :)

12:40 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

piyaz güzel görünüyor, ellerine saglik canim.

Selamlar

1:55 ÖÖ  
Blogger LaMa dedi ki...

Selam Pinar,
resmi cekildikten sonr ayenir demissin ya :) cok kotu oluyor cidden resmi cekmeden yeyip tuh be demek:) Resmi cekmek icin ugrasirken yemek icin sabirsizlanmak da isin baska bir boyutu tabi ki:)
Gorusmek uzere

11:54 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Yemeğe ne yapsam derken..köfte piyazda karar kıldım ben..

12:44 ÖS  
Blogger MorKoyun dedi ki...

acilin ben gida muhendisiyim demek geldi icimden kosarak:)cok gec kalmis olabilirim ama olsun. garbanzo beans yani chickpea bildiginiz nohut. kuru fasulye ve piyazdan sorumlu fasulyeler kidney bean. bu turun konserve kutusu resminde en kucuk ve en beyaz gorunenleri en lezzetli olanlari bence de. ek bilgi olarak 'pinto bean'lerde barbunya:) simdilik hoscakalin ben inegol tarifi arastirmasindayim:)

2:14 ÖS  
Blogger Pinky dedi ki...

pınarcım çok güzel gözüküyor valla.annem piyaz yapacağında akşamüstünden yapıp dolaba koyar soğur o piyaz ve tadını içine çeker.tavsiye ediyorum hmm ağzım sulandı resminide görünce :)

1:59 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinar, cok tesekkur ederim. 4 haftam kadar kaldi, tariflerini bu sure icinde yakindan takip edecegim. Kisa bir ara verip (malum sebeplerden dolayi), yine gelirim. Guzel tarifler icin tekrar tesekkurler.

Morkoyun'a da aciklamasindan oturu tesekkurler. Aydinlatici olmus cok...

5:36 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Aqua,
Afiyet olmustur insallah :) Optum!

Sevgili Sevilay,
Tesekkur ederim, sevgiler.

Sevgili Lama,
Evet, bazen ozenip susleyip yiyorum yaptigimi yazik oluyor :) Optum!

Sevgili Age 35,
Afiyet olmustur insallah, mercimege de yaramistir. Sevgiler.

Sevgili Morkoyun,
Olaya aciklik getirdigin icin tesekkur ederim. Okuyunca birden aklima geldi onun nohut oldugu :) Az kalsin Neslihan'i yaniltiyordum :( Buradaki on cesit fasulye bitiriyor beni :) Optum!

Sevgili Pinky,
Ip ucu icin tesekkurler. Evet ikinci gun hep daha guzel oluyor tadi. Optum!

Sevgili Neslihan,
Hata icin kusura bakmayin, o kadar cok cesit var ki sasirmisim. Umarim bu 4 hafta ve malum ara cok kolay gecer. Kendinize cok iyi bakin. Sevgiler.

7:49 ÖS  
Blogger Nilay dedi ki...

Pınar biliyor musun ben hiç piyaz yemedim :))) O kadar tariflerle falan haşırneşir olurum bak inan piyaz yemedim..:) Ben de kurufasulye yaptım ehehe. Ellerine sağlık resim çok güzel görünüyor, eminim tadı da güzeldir çünkü sen güzel yemek yapıyorsun zaten. Yarışmalara falan katılmıştın;)
Öpüyorum canım

8:25 ÖS  
Blogger YesilErik dedi ki...

Pinarcim, garbanzo nohut, ben piyaz icin great northern beans aliyorum, bizim beyaza en yakin o. Kroger varsa en iyisi onunki, diger markalarinki cok yumusak oluyor. Biz de kuru fasulye yaptik, uzerine afiyet, hem de from scratch :)

3:19 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Yesilerik,
Evet garbanzo nohutmus, karistirmisim :( Neyse duzelttik sonra hatayi :) Ben de Walmart'inkileri seviyorum ya da Green Giant. Ve de o konserveleri kesfettikten sonra from scratch hayal oldu. Ama onun tadi baska oluyor :) Afiyet olsun size, yanina da tursuyla super gider. Canim cekti, yarin ben de mi yapsam kurufasulye yoksa... Optum!

7:28 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home