Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

12 Kasım, 2006

24 saat cikolata hem de 0 kalori :)


Bu haftasonu bahardan calinmis bir cumartesi yasadik, 23 derece, gunluk guneslik. Kisa kollularla gunese veda etmek cok guzeldi. Sonra esim dersleri icin beni ekince once televizyonda aradim eglenceyi, sonra da hem gezmek icin hem de gerekenleri almak icin alisverise ciktim. Yillardir zor ve yorucu zamanlardan sonra kendime odul olarak verdigim magaza gezme isini para harcamadan tatmin olma yolundaki calismalarimla oldukca karli hale getirdim. Cunku bana renkli degisik birsey gormek, yumusak ya da farkli bir maddeden yapilmis bir urune dokunmak da cok zevk veriyor, illa almama gerek yok ;) Ama bu cikolata kremi gorunce dayanamadim, cilde isiltili bir parlaklik vermenin yani sira surdugunuz yer sanki cikolatadan yapilmis gibi kokuyor. Bath & Body Works her sene oldugu gibi bu sezon da yine yapmis yapacagini anlayacaginiz. Bugun mevsim normallerine donup soguk ve bulutlu bir gun gecirdik, ama beni sicak cikolatam isitti, size de siddetle tavsiye ederim ;)

14 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Ben de başlığı görünce nasıl yani dedim? Hatta tarif falan bekliyordum ki herşey bir kremden ibaretmiş :)) Olsun bu da yeterli kokusu bile çok güzel çikolatanın. Sevmeyenleri anlamıyorum.
Öpüyorum canım
O Dove reklamını da görmüştüm, güzellik cildin temiz olmasıdır;) Sağlıklı cilt güzeldir :P

10:25 ÖS  
Blogger Blog Sahibesi dedi ki...

Ben biliyorum bu alışveriş canavarının bir derdi var bizimle. Ne zaman bir şey almamaya niyetlensek illa bir muzurluk yapıyor ve biz dayanamıyoruz. Ama dayanılacak gibi değil ki Pınarcım. Üstelik çikolata var işin içinde, hem de krem dedin mi akan sular duruyor. Güle güle kullan canım.

12:30 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Merhaba Canım ,
iyi haftalar dilerim sana...Ohh ne güzel günlük güneşlik ...Sıcak Çikolatayı pek bi severim...Normal çikolatayada hayır deme yan...Canım sana da afiyet olsun :)

6:02 ÖÖ  
Blogger MorKoyun dedi ki...

Ben de baslikla resmi gorunce atladim hemen, heyyo yeni mi bu tup nerden alip yiycez die:))yaziyi okuyunca husran oldu. ben dayanamam yerim kesin bunu yaw guzel de kokuyomus:)

6:57 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Kusura bakmayin, tarif yok ama bu krem insani cikolata yemis kadar yapiyor. Bir rejim sayfasinda okumustum, pamuga vanilya damlatip ziplockun icinde ise goturun caniniz tatli istediginde koklayin kurabiye yemis kadar olursunuz diyordu :) Bu da o hesap. Evet en guzel cilt temiz dogal olan. Sevgiler.

Sevgili Nuray,
Evet Van, trafikten sonra bir de alisveris canavari var di mi? Dedigin gibi bir de cikolata olunca isin icinde kaptim geldim kremi, ama uslu oldum baska gereksiz sey almadim :) Optum.

Sevgili Gamzeli,
Gitti gunes ama yine :( Kremimle avunuyorum :) Optum canim.

Sevgili Morkoyun,
Kusura bakma :( Keske bulsalar oyle birsey, koca bir tup kalorisiz cikolata :) Tam cikolata gibi kokuyor, super. Optum.

8:51 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Anlamıyorum, kaç sefrdir yazdığım yorumlar çıkmıyor Pınarcığım. Sonbahar ve öcü süsleri yazında da oldu bu. Çözemedım gitti :(

1:57 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Aaa, baktım şimdi tekrar sorun yok. Tamam okuyabildim şimdi
öncekini :) Biliyorum sen onayladıktan sonra çıkıyor yorumlar sayfada ama farklı birsey vardı, açtım ama yoktu biraz önce
belki de tam olarak açmamıştır sayfayı, şimdi açtı :)

Öperiiim.

2:02 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

benim için çok fena öyle kremler..kokusunu duydukça cnaım ister filan :)alışveriş ise gerçekten süper birşey,insan birşeyler almasada gerçekten iyi hissediyor kendini.Öpüyorum canım

2:47 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

çikolataya bende dayanamıyorum ne olucak benım bu halım bılmem :)

11:41 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Defne'cim,
Ben betayi kullaniyorum belki o yuzden boyle yapiyordur :( Son zamanlarda duzelmisti oysa. Kocaman optum!

Sevgili Pinky,
Bir arastirmaya gore oyle koklayarak yeme istegi azaltiliyormus, bilmiyorum. Ben de bugun tekrar surucem, okula suremedim bir haftadir :) Optum!

Sevgili Aqua,
Butun bayanlarin vazgecilmezi cikolata zaten :) Optum!

7:03 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ayy güzel fikir çikolata gibi kokmak :) bir ara bende bakayım bu kremlere.
Miissss gibi kokmak çok güzel bir duygu özellikle çikolata olunca :)

12:03 ÖS  
Blogger DRNEFES dedi ki...

çikolata kokan parfüm var mı acaba?candy die şeker kokan bi parfüm vardı ama...
güle güle kullan kremini...

12:46 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

pınar'cım iyi haftalar dilerim...Nerelerdesin sen?

3:34 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Cilekli Pasta,
Cok hos oluyor valla :) Optum!

Sevgili Menapoz Abla,
Kesin vardir, bu bahsettigim yer her sezon boyle degisik kokulu seyler uretiyor, yazin da incirli kremimm vardi :) Tesekkur ederim. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Burayim, bak yazdim yeni post. Sana da iyi haftalar canim.

8:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home