Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

09 Kasım, 2006

Guzellesmek, ama nasil?

10 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Eskiden sadece bakımlı olmak yetiyordu. Şimdi dijital takviye de gerekiyor :)

3:52 ÖS  
Blogger MorKoyun dedi ki...

vidyo cok iyi yaw:) ben de zaman zaman hayret ediyorum nereye varicak bunun sonu. dogal guzellik anlayisimiz cok hirpalandi, hicbirsey yeterli degil artik. guzel daha guzel, zayif bile daha zayif olmak zorunda sanki:)

10:23 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Fiziki güzelliğe verdiğimiz önem kadar ve keşke daha fazla ruh güzelliğine önem verebilmemiz dileği ile.

4:25 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Merhaba Canım

Hülya Avşar'ı gördüm geçen akşam tv izlerken makyajsız hali ne kadar kötüydü ...Doğallığından zerresi yoktu...Keşke şu makyaj malzemelerini kullanmasak ama kullanıyoruz işte :...

4:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Abartıdan hep hoşlanmamışımdır, doğal ışıltı olmalı bence. Sanki o kişi resimdeki mi oldu. Sağlıklı olmak ve günlük bakım yapılmalı diğerleri abartıya kaçıyor .
Canım biz doğal güzeliiiiz :) Kocaman öptüm

11:48 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
Bugunku standardlara gore malesef oyle destek gerekiyor :) Kocaman optum!

Sevgili Morkoyun,
Aynen oyle :( Yalniz cok kasinca da guzel olmuyor, fazla makyajli sirf kemik kalmis kadinlar cok kotu gorunuyor. Kocaman optum.

Sevgili Akcahan,
Sanirim bu kadar abartidan ve sahte guzelliklerden sonra insanlar anlayacak daha onemli olanin ic guzellik oldugunu. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Cok makyaj yapinca cildin kendi guzelligi kayboluyor, soluk donuk oluyor :( Turkiye suse pek merakli, ben burada makyajli gezen kadin neredeyse hic gormuyorum desem yeri olur. Ozellikle universitede kadinlar ne saclarini boyuyor ne de makyaj yapiyor. Ama biraz daha bakimli olsalar da fena olmaz tabii. Optum!

Sevgili Cilekli Pasta,
Ben de abartiyi sevmem :) Ama o kadinin son hali de hic fena olmadi yani. Ben de dogal olmaktan yanayim. Kocaman optuum!

4:31 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

süper birsey, bu kadar kolay güzellesmek, zaten son noktayi photoshop programi ile koymuslar, itiraf edeyim, bende bazen montajlik yapiyorum resimlerimde.:))

8:11 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Evet, iki uc firca darbesi, en son da mouse'la iki tik fistik gibi oluveriyor insan :) Bence siz photoshopsuz da guzelsiniz ;) Sevgiler.

4:29 ÖS  
Blogger DRNEFES dedi ki...

kendime güvenim geldi ayol..ne güzel videoymuş bu boyle..başka var mı bunlardan?

12:48 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Menapoz Abla,
Oyle, o kataloglarda ogrdugumuz mukemmel mankenlerin, filmlerdeki artistleri cogu boyle guzel oluyormus iste :) Simdilk sadece bunu biliyorum, bir de bir aralar internette maillerde gezen fotgraflar vardi once sonra diye, onlar da hayret vericiydi. Sevgiler.

8:52 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home