Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

05 Kasım, 2006

Sonbahar ve ocu susleri

Evi temizleyip sonbahar sezonu suslerimi de bir guzel dizince sizinle paylasmak istedim. Sayfam gibi evin bir kosesini de mevsime gore suslemeye bayiliyorum. Ozellikle boyle (neredeyse) bedava olunca ;) Yapraklar, kozalaklar, mese palamutlari sokaktan ve arkadaslarin bahcesinden, o kucuk kabak vs gibi seyler de burada markette satilamayinca bedavaya dagitilan sus sebzelerinden :) Iki mum, iki kovacik gecen seneden kalma ama icine goz gibi cikolatalarla cok cici oldu. Bir dolarlik magazadan alinan cam cikartmalari, cadi, kurukafalar, ve hayalet de cabasi. Kapida kiz korkuluk :) En son olarak balkabagi seklinde kesilmis (kurabiye kesecegiyle) ustunu bocekler sarmis sandviclerimiz de suslerimizin yaninda yemek icin ideal. Resimler asagida...

14 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Dikkatimi kapinin ustundeki nazarlik cekti :) Benim dis kapida da nazar boncugu var :) Turk oldugumuz nasil belli valla:) Kuru kafalardan kork muyormusun Pinarcim? Gece kalksan Allah muhafaza gozgoze gelsen kuru kafalarla ne olur?

11:28 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım ,
bende kurukafalardan korktum diğerleri çok şirin en alttakiler ne acaba yeniyormu onlar üzerinde bilumum creature var da:)helezonludan bizde okulda asar süslerdik ona benzettim:)

12:32 ÖÖ  
Blogger Blog Sahibesi dedi ki...

Yurt dışında yaşamanın avantajlarından biri işte. Kendi kültürümüzde olmayan bazı adetleri kutlamanın zevkini yalabiliyorsun. Çok cici süsler. Kurabiye şekillenricine bayıldım Pınarcım.

12:56 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Ayy Pınarcım bunlar ne çok korkunç evde tutmaya korkarım ben bunları....

2:39 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Cadılar Bayramı geçmiş olsa da kutlamaları çok keyifli.

2:59 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

bir cadi ve bir nazarlik, cok ilginc:)

Süslerin güzelmis. Burdada kapinin zili hic durmadi, cocuklar hep seker toplamaya geldi, biz kutlamiyoruz ama yine de yabanci cocuklar sevinsin diye seker verdik.

7:18 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Nazarlik sanirim Turklerin vazgecilmezi :) Kurukafalar cok minik, resimde oyle buyk cikmis, bir de kenarda olduklari icin gorunmuyorlar pek :) Yakinda kaldiricam zaten. Sevgiler.

Sevgili Candan,
Kurukafalar cok minik, korkutmuyor :) O bocuklerin altinda sanfvicler var, yeniyor :) Sevgiler.

Sevgili Nuray,
Evet kendi bayramlarimizi agiz tadiyla kutlayamayinca ben de bunlarla avunuyorum :) Farkli kulturleri ogrenmek ve paylasmak da cok zevkli. Optum.

Sevgili Gamzeli,
Resimdeki gibi korkunc degiller, hatta cok sirinler :) Optum.

Sevgili Pinar,
Susleri koymakta azicik geciktim :) Ama zamaninda kutladik disarida. Sevgiler.

Sevgili Sevilay,
O nazarlik kapinin daimi elemani :) Ustune boyle ara sira farkli seyler geliyor. Ben de bekledim cocuklari ama apartmanlara gelmiyorlar malesef :( Seker bayrami niyetine bekliyorum ben yine de her sene. Bize kalan cikolatalar da cabasi tabii ;) Sevgiler.

10:20 ÖÖ  
Blogger MorKoyun dedi ki...

sondan ikinci resim bizim mutfakta asili duran Pedronun yillar once kaybettigi kizkardesi, bulduk sonunda:) one-dollar-storeda birlikte buyumusler nerdeeen nereyeee:) cok asortik olmus susler Pinarcim, su kuru misirlar diyorum burda da var, haslasak yenirmi ki?:)

6:18 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok cici olmuş evin canım benim :)
kocaman mucxxx

4:06 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Pınarcığım, ne güzel yapmışsın. Ben orada bulunduğum süre içinde hep uzaktan baktım süslere. Bazı insanlar evlerinin çevresini ve içini çok güzel süslüyor , bilirsin.

Artık buralardayız, hep uzaktan bakacağız:)

Öperim.

4:13 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Morkoyun,
Bir ara kavusturalim kardesleri o zaman :) Tesekkur ederim susleri begendigin icin :) Ben de dusundum bu misirlar haslanir mi diye ama ya boyamislar ya da rengi degismis kirmizi, siyah, kahve olmus benimkilerin bir kismi :P Ama misir krizim gelirse gozum donebilir. Kocaman optum!

Sevgili Cilekli Pasta,
Cok tesekkur ederim :) Ben de kocaman optum!

Sevgili Defne,
Tesekkur ederim :) Ben de ilk sene oyle bakiyordum, hatta adamlarin isi yok ne kadar sus uretiyorlar diyordum magazalari gezerken. Ama sonunda dayanamayip (ozellikle Walmart ve Dollar Tree'yi kesfedince) almaya basladim ben de iki uc parca sey. Simdi heyecanla yeni yili bekliyorum. Belki siz de yeni yilda suslersiniz evi, cici oluyor oyle yilbasi kutlamak. Kocaman optum canim.

11:11 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Harika olmuş sonbahar süsleri. Ufak tefek değişiklikler insanın daha iyi hissetmesini sağlıyor.

8:19 ÖS  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım ne kadarda zevklisin çok güzel olmuş..bende ev dekorasyonunu seviyorum..Hele bir ara elimden ikea katalogu düşmüyordu o derece :) Çok güzel olmuş gerçekten keyifle güle güle oturun süslü evinizde canım..öpüyorum

11:39 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
Cok tesekkur ederim, gercekten gordukce susleri mutlu oluyorum. Kocaman optum!

Sevgili Pinky,
Cook tesekkur ederim :)) Ben de Ikea hastasiyim, Tepe Home'u da cok severdim. Insallah sen de istedigini gibi suslersin evini. Kocaman optum ben de!

9:57 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home