Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

22 Ekim, 2006

Bugun bayram...

erken kalkin cocuklar, giyelim en guzel giysileri, elimizde taze kir cicekleri, uzmeyelim bugun annemizi... Cocukken bayram sabahlari annem Baris Manco'nun bu sarkisiyla uyandirirdi bizi :) Bir guzel yikanir, bayramlik cicilerimizi giyer, bayram kahvaltisindan sonra buyukleri ve akrabalari ziyarete cikardik. O zamanlar bayramlarin tadi baskaydi, bir avuc cikolata, uc kurus bayram harcligi ne kadar mutlu ederdi bizi. Simdi hele boyle uzakta olunca buruk geciyor bayramlar. Hepinizin Seker Bayramini kutluyorum...

10 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, zaten o sabah radyolarda rahmetli Baris Manconun bu sarkisi hep calardi. Bayramlar biz cocukken cok guzeldi ama simdi gurbette cok zor. Bayramin kutlu olsun canim.

2:11 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

İyi bayramlar Canım

2:40 ÖS  
Blogger SEDA dedi ki...

çocuklukta mı bayramlar güzel diye düşünürdüm ama şimdi cevabının hayır olduğunu anlıyorum.bayramın güzelliği eskide kaldı ama o güzelliği yaşadığım için kendimi ve en azından çocukluğu 80 kuşağında geçenleri şanslı hissediyorum.şimdiki çocukların bayram heyecanından haberleri yok.neyse... bayramınız kutlu olsun :)

seda
tarifname.blogspot.com

2:57 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Siz diyince hatirladim sarkinin caldigini. Uzakta olunca zor ve buruk geciyor malesef. Sizin de bayraminiz kutlu olsun. Sevgiler.

Peace'im,
Son yazini yeni okudum, lutfen kapatma blogunu. Bosver oyle insanlari, uzme kendini... Bayramin kutlu olsun. Kocaman optum!

Sevgili Seda,
Dediginiz dogru galiba, bizim cocuklugumuzda guzeldi bayramlar. Simdi hangi otele gidicez telasi ve zaten hergun alinan hediyeler yuzunden cocuklar bayram ne anlamiyor. Sizin de bayraminiz kutlu olsun. Sevgiler.

4:47 ÖS  
Blogger MorKoyun dedi ki...

bana her nesil kendi bayram gunlerini guzel hatirlamaya devam edermis gibi geliyor. simdikiler de "bizim bayramlar 9gun olurdu doya doya, hey gidi gunler" der mesela:))bilmiyorum ki cok mu iyimserim, iyi bayramlar:)

12:06 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

senin de bayramin kutlu olsun.

6:17 ÖÖ  
Blogger Kasım dedi ki...

Boyle bir günde Barış Mançonun şarkılarını ve kendisini unutmak munkun mu..
Seninde bayramın kutlu olsun..

7:50 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Morkoyun,
Insallah oyledir, zaten sanirim cocuklukta hersey ayri gorunuyor insanin gozune. Ama su kesin,hep eskilerdekiler ozleniyor. Size de iyi bayramlar. Sevgiler.

Sevgili Sevilay,
Tesekkur ederim, sizin de bayraminiz kutlu olsun.

Sevgili Kasim,
Mumkun degil, hatta olum yil donumu dogum gunumun ertesi gun o yuzden bana hic mumkun degil. Sizin de bayraminiz kutlu olsun. Sevgiler.

1:50 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Canım, teşekkür ederiz seninde Şeker bayramın mübarek olsun...Haklısın 3 kuruş paraya bir küçük mendille mutlu olurduk :)nerde şimdi o memnunluk ki...

7:05 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Tesekkur ederim. Bana hic mendil vermediler ama :( Evet o zamanlardaki saf mutluluk yok artik, ozluyorum cocuk olmayi, dertsiz olmayi, vs vs... Kocaman optum!

1:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home