Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

09 Ekim, 2006

Bebek hediyesi :)

Bir arkadasimin bebek bekledigini ogrendigimden beri yunleri sisleri alip ormeye basladigim battaniyeyi bu haftasonu yogun calismalarim sayesinde bitirebildim :) Begenir mi dersiniz? Simdi heyecanla bebek partisi yapmasini bekliyorum, yoksa dayanamayip hemen vericem hediyesini.

18 Yorum hemen asagida:

Blogger Age35 dedi ki...

Eline sağlık Pınarcım çok güzel olmuş dört tarafına püskül ne iyi fikir..=)

12:55 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Age35,
Tesekkur ederim :) Puskulsuz cok sade gibi geldi ben de oyle susledim. Bebek erkek olacagi icin de zaten daha suslenmez sanirim :)Sevgiler.

1:17 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş Pınarcığım...

7:56 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Eline saglik Pinar,
verilecek en guzel hediye icinde emegin var tabi ki sevgin de...

11:27 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

AYY SÜPER OLMUŞ ... RENKLERİDE ÇOK GÜZEL ...ÇOK SADE AMA GÖSTERİŞLİ BENCE...ELLERİNE SAĞLIK...

3:26 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım çok güzel olmuş bencekesin bayılacaklardır.Birde tams ırasıyken birşey danışayım :) Bizim amerikalı dostlarımızın torunları oldu.Onlara türkiyeden hediye yollamak istiyoruz ama onların adetleri bizimkinden farkılıdır sanırım (bizde altın takılır vs vs) Bir önerin var mı?El örgüsü bebek kıyafetleri,altın bir künye filan düşündük ama adetleri nasıldır bilemedik..Bebek deyince aklıma geldi :)

2:20 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Meltem,
Cok tesekkur ederim :)

Sevgili Lama,
Az emek vermedim ve de cok sevgi var icinde tabii. Insallah bebegin saglikli dogdugunu gorup bir guzel severim :)

Sevgili Gamzeli,
Cok tesekkur ederim, erkek bebk diye sadece puskul yaptim :)

Peace'im,
Cok tesekkur ediyorum :) Simardim... Sen de bir haftasonu bitir salini, bitince cok buyuk bir keyif veriyor, eminim seninki de cok guzeldir. Ben de ipi cok sevdim yumusacik :) Kocaman optum canim!

Sevgili Pinky,
Cok tesekkur ederim, insallah begenip kullanirlar. Burada dediginiz gibi adet farkli, altin ya da para yerine hediye bekliyorlar. Hatta bebek dogmadan birkac ay once bebek partisi yapiyorlar (baby shower), bu parti icin gonderilen davetiyede hangi magazaya kayitli olduklarini belirtiyorlar ve de gelenler o magazalara gidip (magazada liste halinde veriliyor anne-babanin ne istedigi/sectigi) onlardan birini ya da birkacini alip gidiyorlar o partiye. Ama sidiye kadar gordugum kadariyla daha yakinlar boyle el isi seyler yapiyor. Ben zaten kisitlanarak aldigim hediyeleri sevmiyorum, o yuzden boyle yaptim bu sefer cici arkadasim icin. Siz de boyle orulmus patik/battaniye/bere gibi ozellikle Turk motifli olan birseyler yollarsaniz eminim cok makbule gecer, cunku oyle degisik seylere bayiliyorlar. Umarim yardimci olabilmisimdir.

4:23 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

Masallah bu yetenekde mi var sende? COk hos olmus, cok severim ben böylelerini. Begenir tabiki, herhalde bir oglan bebegi?

5:56 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Çok da yakışmış ama bir hava vermiş püsküller...

6:05 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

begenilmezmi super bi hediye bu !!!!

12:05 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Tesekkur ederim :) Insallah begenir, evet bebek erkek olacakmis :) Ben kiz olsun istiyordum, annesi cok sirin cunku ama bu sefer olmadi. Belki ikinci olur :)

Sevgili Gamzeli,
Tesekkur ederim, ben de cok sevdim puskulleri.

Sevgili Vintage,
Tesekkur ederiiim :) Ben de insallah begenir diye umuyorum.

8:49 ÖS  
Blogger Nilay dedi ki...

Pınarcım, bence arkadaşın çok sevinir, hele de kendi emeğini ortaya koyduğun için battaniyeyi uzun yıllar saklar hatıra olarak. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

3:53 ÖS  
Blogger Hulya dedi ki...

cok guzel olmus,bencede en guzel hediye emek verilen.banada baby showerda oglum icin patik ve kapsonlu bir mont oren bir amerikali arkadasim beni cok duygulandirmisti..ozellikle bebk icin yapilan syeler anne tarafinda hic unutulmuyor...

6:42 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Peace'im,
Simartirsin sen adami :) ok merak ettim, resmini de koy olmaz mi? Kocaman optum!

Sevgili Nilay,
Insallah sevinir :) Tesekkur ederim :) Sevgiler.

Sevgili Hulyalar,
Ben de patik ormek istedim ama nasil yapilacagini bilemiyorum, belki ogrenir ben de orerim minicik patikler. Insallah arkadasim da sizin gibi begenir ve kullanir hediyemi. Cok tesekkur ederim. Sevgiler.

10:54 ÖÖ  
Blogger Asortik Krep dedi ki...

Eline sağlık :)

5:29 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

nerdesinnnnnnn? yoksa bebek doğdumu :)

5:38 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

2:46 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Asortik krep,
Tesekkur ederim, sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Koptum yine isler yuzunden, bebk yok daha malesef. Ocak'ta gelecek insallah :) Heyecanla bekliyorum. Optum!

Sevgili Sevilay,
Insallah, cok tesekkurler. Sevgiler.

Peace'im,
Tesekkur ederim :) Hepimizin insallah. Kocaman optum!

3:13 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home