Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

03 Ekim, 2006

Kutlamalar ve Amore

Gecen hafta sali gunu esimin dogum gunu vardi. Ama biz kutlamaya onceki haftasonu anne-baba-abla ziyaretine gittigimizde basladik. Sonra gercek gunde ben ona mamalar pisirdim (mercimek corbasi, hunkar begendi, pilav) ve kalpli pasta yaptim, kendi aramizda kutlamak icin :) En son da bu haftasonu arkadaslarimizla Meksika lokantamizda yemek yiyip, (dev) tavla oynayip, nargile icerek kutlamalara noktayi koyduk :)






Bir de su anda dinlediginiz sarki ve sanatci hakkinda birseyler yazmaliyim. Esimle Andrea Bocelli'nin baska CD'lerini uzun zamandir dinliyorduk zaten, ama birkac hafta once sans eseri televizyonda o muhtesem konserini izleyinceye kadar bu CD'sinden haberimiz olmamisti. Bir nehir kenarinda, gun batiminda, o muhtesem renk cumbusunde dinledigimiz sarkilarina asik olduk, zaten sonra hemen ismarladik. Elimize yeni ulasti ve su anda surekli dinliyoruz. O konserin ortami bu CD'nin adina tam yakisir guzellikteydi, tam aski cagristiriyordu. Adi da Amore zaten. Buraya koyacagim sarkiya (Solamente Una Vez/Sadece Bir Sefer) karar vermekte epeyce zorlandim cunku hepsi cok guzel, belki de bir dahaki sefere yine bu CD'den sececegim sarkiyi. Eger goz atmak ve diger parcalari dinlemek isterseniz buraya tiklamaniz ve asagiya dogru bakmaniz yeterli.

10 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Peace'im benim,
Tesekkur eder eniste :) Iyi dileklerin icin de cok tesekkurler. Harbien sansli di mi? ;P
Evet Andrea Amca Erol Evgin gibi cok tatli kadife bir sese sahip, ve ozellikle bu albumdeki sarkilar harika, tam gozu kapatip dinlenmek icin soyle rahat bir koltukta :) Geliyorum hemen sayfana. Ben de kocaman optum canim benim!

8:50 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

yahu bu hafta herkes yine cok hamaratti . her blog dokturmussss
ellerine saglikkk
bayildim mamalara

4:41 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Vintage,
Tesekkur ederim. Optum!

9:01 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

http://www.filelodge.com/files/hdd7/172960/Andrea%20Bocelli%20-%20Melodramma.mp3

CANIM ŞARKI BUYDU İNDİRİP DİNLERSEN :)
SENİN İÇİN EKLEDİM AMA SEN DİNLEYEMEDİN :(

KOCAMAN ÖPÜYORUM

11:43 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Eşine mutlu yıllar diliyorum. Seçtiğin parça güzelmiş.

7:43 ÖS  
Blogger Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba
ya sen öğrenciyim demiyomuydun, evliymişsin:) bende seni mini mini bir lise öğrencisi hayal ediyorum:)

Andrea Bocelli'ye bende hayranım. Belki görme duyusu elinden alınmış ama harika bir ses ve yorum bahşedilmiş kendisine..
Benim favori şarkım ise "Cieli di Toscana" cd sinden "Un Dolce Melodrama".
Biliyormusun bugün rüyamda Amerika'ya gitmiştim:) Okuduğum kitabında etkisi var. Sitemi ziyaret eden amerikalı arkadaşlarımında :)
sevgiler
Pınar

12:40 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Eşinin doğum günü kutlu olsun, nice nice yıllara seninle birlikte...

1:42 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım eşinin doğumgünü kutlu olsun,nice mutlu yıllara inşallah.Şarkılara en kısa zamanda gözatacağım.Çok öpüyorum canım

2:30 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Peace'im,
Eve gidince indirip dinliyecem, cok tesekkur ederim :) Kocaman optum!

Sevgili Meltem,
Cok tesekkurler. Optum!

Sevgili Pinar,
Nerede o gunler, firsatim olsa hic dusunmez donerdim lise gunlerime :) Simdi artik kart ogrenci statusundeyim, lisans ustu yani :) Sarki adlariyla oldukca kotu oldugum icin dinledim mi tam bilmiyorum ama evde bakicam ver mi o album diye. Belki gelirsiniz bizi ziyarete buralara, bekleriz. Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Cok tesekkurler, darisi senin basina. Optum!

Sevgili Pinky,
Cok tesekkur ediyorum, ben de kocaman opuyorum. Diger sarkilari da begenecegine eminim.

10:55 ÖÖ  
Blogger Yesim dedi ki...

Merhaba Pınar, haftasonu siteni tesadüfen ziyaret ettim. Andrea Bocelli'yi ben de çok sevdiğimden sitende gezinmek pek keyifliydi :)

2:37 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home