Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

05 Ekim, 2006

Anne ve Babamin Dogum gunleri...

Bu ay dogum gunleri acisindan oldukca yogun bir ay :) Ilk once 4 gun arayla anne ve babamin dogum gunleri var. Simdiye kadar kutlamaya firsatimizin oldugu her seferde ikisini birlestirip tam ortadaki gunde kutlardik, ben de o yuzden bu sene de oyle yaptim :) Dogum gununuz kutlu olsun canlarim, daha nice mutlu, saglikli yaslara... Sizi cok seviyorum!

10 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Pınar'cığım annenin ve babanın doğum günlerini kutlar,sağlıklı uzun ömürler dilerim.

2:50 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım annenin ve babanın doğumgünleri kutlu olsun.allah neşenizi hiç bozmasın canım

6:47 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Her ikisine de saglikli, uzun omurler diliyorum. Hep birlikte mutlu olun canim arkadasim.

Sevgiyle.

12:19 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım,
Annenizin ve babanızın ve eşinizin doğum günlerini kutluyorum
uzun sağlıklı ömürler nice seneler diliyorum
sevgilerimle
candan

6:22 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Pınarcım,bende anne ve babana uzuuuun uutlu sağlıklı ömürler diliyorum.

8:36 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Anne ve babanın doğum günleri kutlu olsun canım...Allah başından eksik etmesin hiç...

3:46 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Canım siteni yeni ziyaret edenlerdenim. Herşey çok güzel. Emeğine sağlık... Ama küçük bir eleştirim olacak: Siteni gezerken düşen yapraklar insanın bir hayli dikkatini dağıtıyor. Okunan şeye konsantre olmayı engelliyor.
Sevgiyle kal...
Melis

5:47 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

Biraz gec oldu ama ben yinede annenin ve babanin dogum günlerini kutluyorum, ne güzel bir tesadüv, ayni günlerde dogumgünleri. ALLAH ikisinin de ömürlerini uzun etsin.

6:20 ÖÖ  
Blogger sefika dedi ki...

sevgili Pınar merhabalar:) siteni sıklıkla ziyaret ediyorum ama her zaman yorum yazamıyorum:) ama bugün yazmak istedim. Annen ve babanın doğum günleini en içten iyi dilekleimle kutluyorum. Dilerim çooooooooooook uzun yıllar birbirinize doyuncaya kadar ayrılmadan sağlıkla yaşarsınız. Doğum günleri kutlu olsun. Ayrıca bir alt postta eşinin de doğum gününü yazmışsın onun da doğum günü kutlu olsun. Yine aynı iyi dileklerle bir ömür boyu mutlu ve sağlıklı yaşlanmanızı dilerim. Bu arada ben de Bocelli'yi çok severim. Sitende dinlemek güzeldi teşekkürler sevgiler. Ben de siteme beklerim

10:45 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Iyi dileklerde bulunan herkese coook tesekkur ediyorum, insallah siz de sevdiklerinizle birlikte boyle guzel gunleri kutlarsiniz. Sevgiler.

12:18 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home