Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

20 Ağustos, 2006

Turk akli :)

Komikaze'de buldugum bu resmi paylasmadan edemedim. Bu ustun zekamizi baska seylere de kullansak neler yapicaz ama...

12 Yorum hemen asagida:

Blogger Gamzeli dedi ki...

ayy allahım ne zeka :)))))

8:19 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Potansiyelariza,
Evet cok tembeliz, cook! Sevgiler.

Banu'sum,
Sanirim sicak su icin yapmislar onu, kettleda isitmak icin :) Optum kocaman!

Sevgili Gamzeli,
Di mi, ugrasmislar baya :) Optum!

1:19 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

:))))))))) zihni sinir den etkilenmis olabilirmi bu arkadas acaba

3:00 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Vintage biscuit,
Kesinlikle :) Optum!

4:44 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

:) komik cidden!

6:04 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

ay inamıyom budar olur rahatına düşkünmüş ne deyim çok güldüm paylaşımın için teşkkürler

8:59 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Ben de koptum gorunce. Optum!

Sevgili Gulay,
Ben de tesekkur ederim. Sevgiler.

Sevgili Peace,
Pis gorunuyor ama islerini goruyor :) Sevgiler.

10:53 ÖÖ  
Blogger Nilay dedi ki...

Bu ne tehlikeli birsey boyle. Gercekten cok akilsizmis yapan. Ya insan cereyana carpilir bir Allah'in kulu da kurtaramaz, ketlin dustugunu dusunsene..:)))

11:54 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Aslında ilaç şişelerinin üzerine bakacak olursak Türkçe yazmadığını görüyoruz ama yurtdışında yaşayan bir Türk müdür bilinmez. Daha önce de raslamıştım bu fotoya, Türk işi olmama ihtimali mevcut bence :)

5:41 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

nerelerdesinn? :)

3:34 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

:))

5:06 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Gercekten tehlikeli ama bu kadarini akil eden sanirim (umarim) dikkat ediyordur. Sevgiler.

Naile,
Ben komikazede buldugum icin Turk akli dedim, yabanci da olabilir.

Sevgili Crepuscule,
Kayin anne ve baba ziyaretimize geldi vakit ayiramiyorum ama yazicam en kisa zamanda. Optum!

Sevgili Aqua,
:)

12:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home