Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

09 Ağustos, 2006

Havan dovucunun hink deyicisi

Bu aralar moralim biraz bozuk hocam ve isler yuzunden. Insanin pek istemeden yapmak zorunda oldugu isler canini yakiyor. Keske sistem farkli olsaydi ve herkes istedigi meslegin egitimini alip o isi severek yapsaydi :( Iste boyle asik suratli gecirdigim ve istemedigim isleri yapmaya calistigim gunun beni gulumseten bir anini paylasmak istedim. Turk Dil Kurumu'ndan aldigim e-mail. TDK'nin cok guzel bir servisi var, hergun bir Turkce kelimenin anlamini bir de yabanci dilden dilimize girmis bir kelimenin Turkce'ye uyarlanmis halini gonderiyorlar. Isterseniz buradan bu hizmete siz de uye olabilirsiniz. Bugun gelen kelimem (daha dogrusu deyimim) yazinin basligiydi. Anlami: Başkasına yardım edecek veya yüreklendirecek gücü olmadığı hâlde öyle görünüp yardakçılık eden kimse. Iste boyle...

13 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

ay cok sirinmis bu deyim :) hemen lugatima aldim :P artik size bayginlik gelene kadar kullanirim :)

yarin gorusuruz fistik;)

Mucux,
Banu

2:10 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

DOGRU SOYLUYOSUN . KESKE SISTEM farkli olsa ve herkes istedigimeslegi yapsa . arkeolog olma hayalim vardi ama bu ulkede mi ?
ac kalirdim heralde

2:49 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banusum,
Sirin olur boyle deyimlerle konussak :) Insallah gelebilirim yarin. Kocaman optum!

Sevgili Vintage Biscuit,
Keske... Sana da cok yakisirdi arkeolog olmak. Kismet iste malesef Ac ve issiz kalmamak icnin hatta acikta kalmamak icin yapilan tercihler... :( Optum!

3:24 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

supermis hakkaten :)

5:15 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Cok komik :) Optum.

Sevgili Potansiyelariza,
En azindan istediginiz meslege sahipsiniz. Belki daha iyi bir bulursunuz sonra. TDK'nin bu hizmeti cok guzel. Sevgiler.

Minik patilerim,
Hosgeldiiin :) Sana hemen yorum biraktim zaten. Cok sevindim. Kocaman optum!

1:28 ÖS  
Blogger YesilErik dedi ki...

Pinar, cok guzel bir servismis bu, ben de uye oldum. Sagol ilettigin icin.

4:11 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Yesil Erik,
Uye oldugunuza sevindim. Sevgiler.

2:06 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Bende girip bir bakayım bende üye olmak isterim böyle yaralı bir yere...

2:32 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Sirin oluyor oyle e-mail almak :) Optum!

11:58 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

bende canım...

2:38 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben de uzun süreden beri üyeyim TDK'ya.Zaten yazının başlığını görünce hemen anlamıştım...Ama geçenlerde gelen mailde çip yerine yonga sözcüğünü kullanmamız öneriliyor.Bunu ne denli başarabiliriz bilemiyorum...

9:20 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Selam, tesadüf eseri sitenizi buldum ve çok keyif aldım gezerken .(hergünde biraz biraz bakıyorum)))nefis bi site yapmışınız, hele müzik nefis tebrik ediyorum sizi.ben esas ist lu 1 senelikte yeni bodrum lu oldum ani bi kararla yerleştim.ordan sevgiler size...sedef

8:21 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sedef,
Cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum. Tam kalbimin oldugu yerlerdesiniz, ne iyi yapmissiniz oyle karar alarak, insallah cok mutlu olursunuz. Ben de buradan size sevgilerimi yolluyorum.

10:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home