Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

03 Ağustos, 2006

Nasil yani???











Bu gordukleriniz resim mi yoksa fotograf mi? Aslinda ipucu verdim ama yine de iyi bakin derim ben. Kimin eseri derseniz: Dario Campanile... Baska soz yok :)

13 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Fotograftan farki yok gibi. Vazo ve bardak inanilamayacak kadar gercek. Nasil bir teknik ki bu acaba?

9:56 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

bencede fotoğraf gibi duruyor ama yinede bilemiyorum...Çok güzel ve canlılar...

2:29 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

uffff yetenekkkkkkkkkk

3:33 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Bilemiyorum, ben de ilk gordugumde inanamayip ellemistim resmi caktirmadan boyayi hissetmek icin :P Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Ressamin amaci zaten fotografmis gibi resim yapmakmis :) Optum.

Sevgili Crepuscule,
Gercekten yetenek! Optum.

9:11 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

mukemmel !!

2:09 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bir kaç galeride böyle resimler görmüştüm.
Tuvalin karşına geçip baktığımda bile fotoğraf gibi görünüyorlardı.

9:59 ÖS  
Blogger nisan dedi ki...

Ben de nette dolaşırken böyle resimler görmüştüm, gerçekten muhteşem yapmışlar, şimdi zamanım yok, sonra adresini bırakırım bakarsın, iyi pazarlar...

7:28 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Bayıldım hepsine,çok harika!

8:29 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

anladım ...Ondan süper yaaaaaa

4:45 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Vintage Biscuit,
Evet :) Optum.

Sevgili Meltem,
Ben de gordugumde inanamamistim resim olduklarina :) Optum.

Sevgili Nisan,
Bekliyorum linki, tesekkurler :) Umarim sizin de iyi gecmistir pazariniz. Sevgiler.

Sevgili Siyah Inci,
Tesekkurler, sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Evet boyayla bu kadar gercekci nasil yapilir! Optum.

9:11 ÖÖ  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Bob Ross dan sonra ilk defa bu kadar guzel Potrait goruyorum gercekden. Bravo super olmuslar gercekden,sitenin gercek adresine tiklamasaydim bunlari photo sanmistim.

9:26 ÖS  
Blogger nisan dedi ki...

http://www.robertbateman.ca/ biraz geç oldu ama :), iyi pazarlar.

5:07 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sofram,
Ben de bayildim. Sevgiler.

Sevgili Nisan,
Tesekkur ederim adres icin, simdi girip bakicam. Sevgiler.

12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home