Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

29 Ağustos, 2006

Maviyim...

Esimin anne ve babasi bizi ziyarete geldikleri icin yazmaya pek firsat bulamiyordum, hatta bu iki haftada bir suru sey biriktirir sonra daha s1k yazarim diye planlar yapiyordum. Ama artik icimi iyice sikan iki sey ust uste gelip keyfimi kacirinca rahatlamak icin yazmak sart oldu. Baslik da kendimi kotu hissettigimden Ingilizce'deki "I am blue" teriminden geliyor. Maviyi severim, insallah mavi olunca da hemen iyilesirim...

Peki nedir canimi boyle sikan durumlar? Oncelikle yilan hikayesine donmus olan asistanlik anlasmam. Bir ay once imzalamam gereken sey hala ortalarda yok, ustune ustluk daha da gelecege benzemiyor :( Bir de okul bana harci odemezsen kaydini sileriz bak diye trip atiyor :( E ben asistanligim olmadan nasil odiyim onu diyemiyorum tabii, olayi hocama aktariyorum ama o da iyice yavastan aliyor. Bu gidisle haftasonuna dogru atilicam bu memleketten!

Ikincisi ise canim bu islere sikilmis, aksam 5:30 da baslayan bayik dersime gitmek icin park yeri ararken kulustur de olsa beni goturen arabacigima arkasina bakmadan parktan cikan bir araba bir guzel carpiyor. Hani sinavim varken boyle seyleri hayal ederim, guzel de bahane olur sinavi daha sonra alirim daha cok calisirim falan diye. Ama durduk yere olmasi hic de hos olmuyor. Sonra bekle polisleri, hava da korkunc sicak, derse gec gir. Olay sonunda sigorta sirketlerine kaldi. En az bes kisiyle gorustum, kaydettiler anlattiklarimi ama yetmedi. Hala bekliyorum arasinlar, suraya goturun tamir edelim arabanizi desinler diye.

Iste boyle durumlar, insallah yakinda gectigimiz haftasonu okyanus kiyisina yaptigimiz kacamagi anlatirim. Ama simdilik hala masmaviyim :(

13 Yorum hemen asagida:

Blogger Nilay dedi ki...

Pınarcım, inşallah herşey düzelir. Asistanlık kağıtların bir an önce hallolur. Çok zor yaaaa, inşallah atılmazsın, yaparlar mı ki? Pekte anlamıyorum açıkçası. Ayrıca arabana çarpmaları da çok kötü, inşallah sigorta şirketi birşey yapabilir.

2:40 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

cok gecmis olsun Pinarcim..boyle geldimi hep ust uste gelir zaten..ama sonra bir anda aydinlik simler ve piriltilar gelir:)
senin de rahatlaman yakindir canim.
sıkma canini..
ayrica gozunuz aydin misafirleriniz varmis..
daha sık yaz blogunaa:)

3:54 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Insallah, iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim. Atilmam en kotu ihtimal canim cok sikkin oldugu icin dedim yoksa o kadar ileri goturmeden hallolur bir sekilde. Sevgiler.

Banu'sum,
Insallah insallah :) Pembelesirim yakinda soz. En kotu ihtimal pazartesiye ;) Kocaman optum!

Sevgili Crepuscule,
Tesekkur ederim. Insallah cok yakinda yakalarim pirilti ve simleri. Misafirlerimiz de iyi oldu, degisiklik oldu bize. Yazicam soz. Kocaman optum!

8:45 ÖS  
Blogger ycurl dedi ki...

Pinar,
Hocan seni asistan olarak istedigi surecek atilmazsin. Kagit islerinin halledilmesi hep can s1k1cidir zaten. Kafana takma.
Araba konusunda da ne yazik ki senin sigortayi surekli takip etmen gerek. Eger senden alacaklari olsaydi her gun ararlardi ama sen onlardan alacakli oldugun icin bu ulkede senin biraz agresif olup takip etmen gerek ne yazik ki! Kolay gelsin. Dert etme gelir gecer bu tur seyler.

9:37 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merak etme Pınarcığım yakında düzelir. Küçük kazana üzüldüm. Gerçekten can sıkıcı ama let go...

5:59 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Peace,
Insallah dediginiz gibi duzelir biran once :) Ben de istiyorum artik soyle guzel seyler yazmak. Yakinda insallah. Sevgiler.

Sevgili Ycurl,
Hocam simdilik harc odeme islerini ertelettirdi ama hala asistanlik yok :( Bekliyorum. Sigorta isi de kotu oldu, oteki kiz yalan soylemis o bana carpti demis, isler iyice uzuyor yani :( Tesekkur ederim desteginiz icin. Sevgiler.

Sevgili Meltem,
Insallah duzelir, ben de let go yapmak istiyorum ama ugrasmadan olmuyor bu isler, cok can s1k1c1 :( Optum!

8:29 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinar kafani dagitmak icin cilgin bir sey yap. Mesela bir kutu yogurdun aluminyum kapagininin hepsini cikartip uzerinde birikmis suyunu filan lavaboya bosalt. Dertlerinde akar gider boylece. Hadi ama bir kere dok su yogurdun suyunu ya!!!

8:40 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Ayy canım üzülme canını sıkma ...herşey olacağına varır...

1:38 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Anonymous,
Yapicam bir cilginlik, insallah gidip yegenlere gece yatarken yemek kitabindan tarif okuycam :) Onlar bensiz provalara baslamislar zaten. Ama su yogurt meselesini acmayalim :) Dokmem o suyu, butun kalsiyum orada cunku :P Sen once bir klimayi kapat ben de dusunurum folyoyu cikartmayi. Yine keyifsizdim, yerine getirdin cok tesekkur ederim. Kocaman optum!

Sevgili Gamzeli,
Insallah duzelir hersey. Tesekkurler destegin icin. Kocaman optum!

12:26 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hiç birşey için üzülmeye değmez, canını bu kadar sıkma ve stres yapma derim ben sana. Umarım herşey yoluna girer, sabırrr sabırr:)

2:50 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Pembeli,
Evet haklisin, insallah dedigin gibi hersey yoluna girer. Hala bekliyorum sabirla. Optum!

Sevgili Potansiyelariza,
Insallah, hala pazarliklar suruyormus. Araba icin bugun bir tamirciye gidicem, bakalim ne diycek. Tesekkurler. Sevgiler.

9:29 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun Pınarcım,sıkıntılar
böyle üstüste gelir,sonra da hepsi birden gider, sevgiyle kal

2:05 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Siyah Inci,
Insallah dediginiz gibi olur. Cok tesekkurler. Sevgiler.

6:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home