Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

17 Nisan, 2006

Uzuldum ben, hem de cok...

Dun misafirlerimizi yolcu edip bilgisayarin basina keyifle oturup kafamda neler yazacagimi tasarliyordum, oldukca guzel bir haftasonu gecirmistim cunku. O arada birkac blog arkadasimi gezeyim oyle yazarim dedim ve butun nesem ve hevesim kacti. Okuduklarima inanamadim :( Birsey yazamadan kapattim, aklim onlarda kaldi. Sayfalardaki resimlerin ve tariflerin calinip kullanilmasindan sonra bir de Hurriyet gazetesinde kotu habercilik yapan hirsli ve dusuncesiz bir kisi (yazar diyemiyorum cunku hak etmiyor) izin almadan diyet kardesligi adli blog grubunu bir guzel haber yapmis, sayfalara yazilanlari ve adreslerini de ekleyerek. Bunun ustune yurdum insani bu siteleri ziyaret edip yorum yazmis, bazilari cok guzel seyler soylemis, gruba uye olmus. Ama bazi kaciklar da isin suyunu cikartip blogculari rahatsiz etmis. Bunun ustune cok sevdigim birkac kisi yazmaya ara verdi :( Ama umuyorum bununla yilip birakmayacaklar bizi. Gerekirse adres degistirip tekrar yazacaklar. Bunlara pabuc birakmak yok. Cok uzuldum ben iste, bu kotu olaya :(

8 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım, gitmiyorum ben buradayım. Çoğu giden de dönecek zaten. Bu arada ben seni sobeledim. Üzücü günlerin ardından artık toparlanalım dedim. Bir de biz yeni grup kurduk, baskülle yaşıyorum diyorsan bize katıl..;) Ayrıntılı bilgi http://baskulailesi.blogspot.com
Biz yine aynı kişiler orda toplanacağız.
Sevgilerimle

9:47 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Gitmediginize cok sevindim :) Sobemi hemen cevapliycam. Benim sorunum zaten adam gibi bir baskulumun olmamasi ve benim arada bir tartilip aklimi basima getirmemem :) O siteyi ziyarete gelirim ama. Cok tesekkurler. Sevgiler.

10:39 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

hayret bişi yaaa...nasıl yaparlar bilmiyorum..eğer hoşuna giderse kalırsın...hoşuna gitmezse çeker gidersin...bu ne terbiyesizlik anlamadım doğrusu...zaten arkadaşlarımızın yarısı gitmiş çok üzüldüm ben :(( ne yapcaz şimdi

3:33 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

selam pinar, bende daha bugün okudum olanlari,cok üzüldüm bende. Ne bu yaa, ne kadar bir terbiyesizlik, izin almadan haber yapmak. Cok üzüldüm cok

Selamlar

6:00 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Cok ayip ettiler, insanlarin haklarina saldirdilar :( Ama gidenler bir bir donuyor :)

Sevgili Sevilay,
Ben de cok uzuldum, ama bundan ders alip devam edicez artik. Sevgiler.

8:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

İnternet ortamı oluyor böyle şeyler iyi bir hafta diliyorum:))) sevgilerimle.)))

1:35 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

ayy dönsünler yaaa ...Onlarda hemenpes etmesinler biraz mücadele etsinler ...Biz varız arkalarında :)

2:18 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
E-mailler icin de iyi dilekleriniz icin de cok tesekkurler :) Size de iyi haftalar. Kocaman optum.

Sevgili Gamzeli,
Donuyorlar yavas yavas :) Yuppii!

9:49 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home