Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

24 Nisan, 2006

Cilek Mevsimi

Ilkbaharla birlikte bu harika meyve yine doldu marketlerdeki tazgahlara. Burada yilin her ayi cilek bulunmasina ragmen yalniz bu zamanlarda pembe-kirmizi renkli ve bol aromali "gercek" cilek yiyebiliyoruz. Gezdigim sitelerde cileklerle yapilmis cok cekici tatlilari gorup ozenip, gercek cileklerin de vaktinin geldigine sevinip iki hafta once cilekli pasta yapmistim ben de, sonra araya baska seyler girdi unuttum, ama sevgili blog arkadaslarim bu guzel meyvenin tadini cikarmaya devam ettigi icin hatirlayip koydum resmi sonunda :) Tarif cok uyduruk: Hazir keke krema, cilekli puding ve cilek koyarak yapmistim. Artan cilekleri de kremanin yanina dizip resimlerini cekip esimle silip supurmustuk. Simdi heyecanla sonbahari ve insallah bu sene burada bulabilecegim incirin mevsimini bekliyorum. Ama once soyle uzuuun ve sicak bir yaz gecirelim di mi :)

11 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım pasta muhteşem görünüyor.Çilek çok sevdiğim bir meyve ama artık buradada her mevsim üretiliyor kendini özletmiyor anlayacağın. iyi bir hafya diliyorum .Banuyada selam söyle olurmu?sevgilerimle

12:47 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

hmmm canim cekti simdi, ellerine saglik canim, cok lezzetli görünüyor.

Evet burda da simdi heryer cilek dolu, ben cileki sekere bandirip da yemesini cok seviyorum.

Selamlar canim (Banuya selamlar)

1:24 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

süper görünüyor canım..Ellerine sağlık...

Öptüm

Gamze

5:21 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, ne guzel olmus pasta oyle! Ben de kiwili yaptim dun, kiwili dediysem, ustunde birkac dilim kiwi iste:))) Benim ki de biraz uyduruk oldu. Operim

11:11 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım çok güzel olmuş.Bende çok seviyorum çileği.hatta bugün her blogda çilek görünce aldım çilekleri ince ince doğradım.Light kremşanti ile karıştırdım.Şimdi dolapta soğuyolar :)) Ellerine sağlık canım çok öperim senii

11:23 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Pembe pasta super!
En guzel meyveler kirmizi oluyor sanirim ;)

2:53 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyor pınarcığım eminim tadı da öyledir.

4:10 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan, Sevilay, Gamzeli, Defne, Pinky, Cerise, ve Meltem,

Yorumlariniz icin cok tesekkur ederim :) Banu'ya iletirim selaminizi :) Herkese bol cilekli gunler diliyorum, mevsimi gecmeden yiyelim bol bol. Kocaman optum. Sevgiler.

5:39 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ellerine sağlık süper görünüyor çileğe bayılırım pastada muhteşem olmuş

11:49 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read amercain best eyeglasses Tennis court net length Bracelet channel cut diamond tennis Dora backpacks for party favors does celexa cause infertility houses and property for sale in powell2ctn Medicinesinfo.org nexium http://www.dea-seized-homes.info Repossessed manufactured homes in texas diamond illusion necklaces Parental control on xp Insurance volvo Elder grants cancer misdiagnosis council battery Car insurance for under 25 Ft200 casio watches Hull houses Costa rica real estate business bontril Hjow much are video cards worth

11:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Thanks for your marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you
may be a great author. I will ensure that I bookmark
your blog and may come back in the foreseeable future. I want to encourage that you continue your great job, have
a nice day!

my webpage: edu link building service

10:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home