Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

18 Nisan, 2006

Sobem :)

Sevgili Nilay beni sobelemis, ben de hemen cevapliyorum. Biriken tarifleri ve de haftasonunu sonra yazarim artik :)
1- Hayatınızın merkezinde olan, yapılması tehlike içeren işleriniz?
Labda kansere sebep olabilecek maddelerle calisiyorum malesef :( ama butun onlemleri alarak.
2- Melodilerin arkasından kan ter içinde gittiğiniz, vazgeçemeyeceğiniz müzik lezzetleriniz?
Her turlu muzigi dinlerim ama Queen ('in butun sarkilari), Latin muzikleri (cha cha, rumba, salsa ve merenge en sevdiklerim), (askim) Erol Evgin ('in butun sarkilari), Zeki Muren'in Gitme Sana Muhtacim'i ve de en son olarak Jennifer Lopez'in Let's Get Loud'u ayri. (Hepsinde kanter icinde kalmiyorum tabii ;)
3- Yediğiniz halde '' ben bununla doymam'' diyecek kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler?
Pilav, salsa ve cips, cikolatali hafif tatlilar :)
4- İzlemekten keyif aldığınız halde rayting canavarı maruz kalıp yayından kaldırılan diziler?
Neye maruz kaldi da kaldirdilar bilmiyorum ama kucucuk olmama ragmen bayildigim ve orta yerinde kesilen Hayat Agaci'ni hala ozlerim :)
5- Şu an '' Ben burada ne yapıyorum? Kim getirdi beni buraya?'' gibi sorulara maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer?
Guzel bir kumsalda denizi izlerken oturdugum sezlong.
6- Sobelediğiniz diğer bloggerlar?
Bogurtlen Sarabi, Defne ve Meltem.

7 Yorum hemen asagida:

Blogger Defne dedi ki...

Hii, sobelendimmm! Pinarcigim en yakin firsatta hemen yerine getiriyorum. Queen mi dedin? Muzik zevkimiz cok yakin:)Aman labda dikkatli ol ne olur.
Sevgiler...

8:38 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinarcim biliyor musun Zeki Muren'in gitme sana muhtacim sarkisi, hergun dinledigim bilgisayarimda kayitli olan nadir sarkilardan biridir. O ne yorum degil mi?
Sevgilerimle

9:13 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bulabildiğim ilk fırsatta cevaplar geliyor öpüyorum.

9:18 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Pek kisi bilmez Queen'i, senin de sevdigine cok sevindim. Cevaplarini bekliyorum. Koklamiyorum o maddeleri dikkat ediyorum labda ;) Tesekkur ederim. Kocaman optum.

Sevgili Bogurtlen Sarabi,
Evet, sorulari alip cevapliyoruz boylece birbirimizi taniyoruz :) Ilk sobenizin benden olmasina cok sevindim. Tesekkur ederim. Sevgiler.

Sevgili Nilay,
Evet bosuna sanat gunesi dememisler :) Hele bazi kliplerinde ellerini titretirdi cok hosuma giderdi, tatliydi da. Cok optum, sevgiler.

Sevgili Meltem,
Ne zaman uygun olursa cevapla, cok tesekkur ederim :) Kocaman optum. Sevgiler.

9:47 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

hayat agacini ben de cok severdim ya :)
operim,

4:22 ÖÖ  
Blogger Tijen dedi ki...

sevgili pinar,
siten hayirli olsun. beni de linklerine ekledigin için çok tesekkür ederim. hürriyet'teki yaziyi okudum. demek izin almadan yapmis. inanilir gibi degil. ne düsüncesizlik! ben de söylesi yapmis diye düsünmüstüm!
tijen

2:36 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crepuscule,
Oylece bitiriverdiler yakisikli Kyle'la olan askimi da :P

Sevgili Tijen,
Malesef ne izin alinmis ne de sorulmus blog sahiplerine :( Cok kotu oldu, cogu kisi silip sayfalarini yeniden basladi o yuzden. Sayfanizi ilgiyle takip ediyorum. Sevgiler.

6:08 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home