Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

12 Nisan, 2006

Metal icecek kutularindan saheserler




Kim ugrasmis da yapmis bilmiyorum, ama bir arkadasimin yolladigi e-maildeki bu resimleri sizinle paylasmasam olmazdi. Sanatciya hersey malzeme oluyor demek ki...

16 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Pınar merhaba,
bu cola kutuları cidden çok güzeller, özellikle motor olanı çok beğendim :D
ve site açılınca çalan parçada güzelmiş...latin müziklerini seviyorsun sanıyorum...
sevgiler...

12:20 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

hayal gucu ve yetenek :)

12:48 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bayıldım kafa çalıştırmış yapan :))piyano ve helikopter favorilerim.Sevgilerimle

12:53 ÖÖ  
Blogger elma dedi ki...

ne kadar zekice ve ustaca yapilmislar!! acaba hepsi ayni kisiye mi ait?

2:07 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

gerçekten süper bişi yapmışlar..Bravoo yani..

6:37 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar :)

8:41 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Zynep,
Ben de bayildim buraya koymadan edemedim :) Evet latin kulturunu cok seviyorum. Sevgiler.

Sevgili Crepuscule,
Aynen oyle ;) Optum!

Sevgili Candan,
Sizin sayfanizdakiler gibi orijinal :) Sevgiler.

Sevgili Elmasekeri,
Emin degilim, ama sanirim oyledir. Cok kisinin aklina gelmez boyle seyler yapmak. Sevgler.

Sevgili Gamzeli,
Aynen oyle :) Optum kocaman!

Sevgili Meltem,
Seninkiler daha guzel bence. Sevgiler ve opucukler.

10:52 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Ah benim de tek isim bunlarla ugrasmak olsa keske :)

12:39 ÖS  
Blogger Age35 dedi ki...

e biz daha bu canııımkutuları ayğımızı altında ezmeye devam edelim milletçek...

1:30 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Di mi Cerise'cim, ben de cok isterdim sanatla ugrasmayi :) Optum.

Sevgili Age35,
O da ayri bir zevk ama :) Hem copte daha az yer kapliyor ;) Sevgiler.

9:51 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Yetenek ve el becerisi başka şey. Aklıma gelse bile yapamam ben.

2:38 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Gercekten cok ilginc ve de cok hoslar.

9:45 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Akcahan,
Gercekten oyle. Sevgiler.

Sevgili Defne,
Tesekkurler :) Optum.

7:46 ÖS  
Blogger Nilüfer dedi ki...

Çok şirinmiş bunlar...

12:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! Jeeps sketches What is albertson phone number ambien advice dose lethal Experience generic tadalafil india Breast enlargement hypno audio Outlook mobile access blackberry support Pilates total trainer gym 2500 ambien 10mg. ambien 09 Data+recovery+atlanta Libertine amateur

2:28 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Quality articles is the key to attract the users to pay a quick
visit the web site, that's what this site is providing.

Here is my web site ... how to get lot of followers on instagram

10:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home