Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

11 Nisan, 2006

Ilk defa...

Kocaman bir mutfaga girdim :) Okulun yabanci ogrenciler icin duzenledigi haftada bir etkinlik olarak yemek tarifi yarismasi da vardi. Ben de tavuk guvec tarifimizi yolladim, sectiler :) Beni de pisirmeye davet ettiler. Asci olma hayalleri kuran benim icin bulunmaz bir firsatti :) Oranin bas sefi beni mutfakta gezdirdi, bilgiler verdi, diger ascilarla tanistirdi. Sonra da devasa tencerede pisen yemegin tadina baktim kasigi daldirip :) Ikinci kez sokmadim ama. Tabii guvec kaplari olmadigi icin buyuk tepsilerde ustune kasar koyup kizarttilar ama tadi cok benziyordu bizimkine. Basima o sef sapkasindan takmalarini bekliyordum ama olmadi :(

Cok buyuk ve de tertemiz bir mutfak, zaten bir guzel takip ediliyor saglik kurallarina uyup uymadigi. Utandigim icin mutfakta sadece sefle poz verdim, o koca kazani cekemedim. Ama disarda yemegin satildigi yerde birkac titrek poz yakaladim :) Bolumdekileri toplayip gittim sonra, cok begendiklerini soyleyip silip supurduler tabaklarindakileri. Yani buralarda adamlara Turk yemegi yedirmis oldum bir guzel. Hatta bazilari sen bize bunu tekrar yap diye siparis bile verdi. Zaten 300-400 kisilik yapildi yemek, aksama kadar sunmaya devam ettiler, umarim bitmistir ;) Resimler asagida, cok net degiller ama o telasla ancak bu kadar oldu.



Uzucu not: Banu simdilik donmeyi dusunmuyor malesef, belki ileride tekrar baslar. Baslarsin di mi Banu'sum? Ozleriz biz seni yoksa!

20 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

wooooooow Pinarcim, diyorum ben sana sen bu blogu yemek blogu yap diye. Sen hamaratlisin belli diyorum ama anlatamiyorum. Aferin valla. Bravo sana. Bizim yemegimizi, turkce harflerle yazdirdin. Helal sana...
Sevgilerimle

2:36 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Ne mutlu sana Pinarcigim, cok hos bir deneyim yasamissin. Tariflerin devamini bekliyoruz blogunda:)

Banu tekrar baslarsa cok mutlu olurum ben de...

4:44 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Ama her zaman degisik yemekler yapamiyorum o yuzden yari gunluk yari tarif oluyor. Belki Banu'yu birlikte yemek sayfasi acmaya ikna ederim (zaten onun aklinda da vardi boyle birsey), boylece ikimizin yaptiklari doldurur sayfayi :) Yazdilar dediginiz gibi yemegin adini ben de cok mutlu oldum :) Sevgiler.

Sevgili Bogurtlen Sarabi,
Evet cok sevindim, gercek bir sefle tanismis oldum, ve de yemegimiz sadece orada yemek yiyenler tarafindan da olsa dunyanin bir ucunda pisirilip yenilmis oldu :) Tarifi evde yapinca vereyim hem resmiyle birlikte falan. Sanirim yakinda yapicam zaten, istekler var cunku. Blounuzu da cok sevdim. Sevgiler.

Defne'cim,
Evet cok hos oldu :) Vericem tarfi. Insallah doner Banu, ben de cok istiyorum. Kocaman optum!

5:14 ÖS  
Blogger crystalsdreams dedi ki...

Pınarcımm bence de Banuyla yemek blogu yapın,resimlerin güzelliği karşısında dilim ekrana yapışıp bakakalıyım ben de:)
bi de Banucuk okuyosa burayı, ya da sen haber verirsen bana mail atabilir mii, bende mail adresi yok çatlicem mail atamıyorum kendisine:) benim mailim dibi96@hotmail.com
öperim!

7:32 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Crystal,
Hemen iletiyorum ona e-mail adresini. Optum.

7:42 ÖS  
Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim tamam, bakalim BAnus ne diyecek yemek blogu isine. Ben haziranin 14une kadar Bursa'da olacagim. O da o tarihlerde Bursa'da olacaksa mutlaka bana mail atsin, hergun kapimin onunden gececek, mutlaka ugrasin bana.
Sevgilerimle

10:48 ÖS  
Blogger huysuz dedi ki...

Pınar, harika bir iş çıkarmışsın, tebrikler!
Bu arada Banu'ya da çoook selamlarımı ilet olur mu?

1:13 ÖÖ  
Blogger crépuscule dedi ki...

aa ne guzel bisey buuu..eminim o sef sapkasi sende daha guzel dururdu :))

1:48 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Hemen ileticem Bursa'da olacaginizi. Insallah o da gider, ozledi ailesini. Umarim gorusebilirsiniz, cok sirin olur.

Sevgili Huysuz ve Tatli,
Cok tesekkurler, tabii selaminizi soyliycem Banu'sa.

Sevgili Crpuscule,
Vermediler ama sapkayi, yoksa gercekten cok sirin olucakti. Optum.

6:24 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Pınar'cım ne güzel yapmışsın. Ellerine sağlık. Beğenmeselerdi şaşardım zaten.

6:47 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Ellerine sağlık Pınar'cım vallahi burdan bile güzel görünüyorlardı kimbilir gerçeği ne kadar güzel olmuştur :)

7:46 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Kucuk Evin Mutfagi,
Hosgeldiniz :) Cok tesekkur ederim :) Sevgiler.

Sevgili Gamzeli,
Neredeyse gercegi gibi oldu :) Tesekkuler. Optum.

8:39 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

eline saglik,
ben 3.95$ a bir Taruk Guvec alayim :)

8:59 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Ne güzel bizi oralarda hem güler yüzlülüğünle hemde maharetinle tanıtmışsın...Ellerine sağlık...Banu ya da selam çoook!!=)

9:20 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Mr. T.D.,
V'yi garip yazmislar yoksa tavuktu o. Size Euro bazinda veririz artik.

Sevgili Age35,
Cok tesekkur ederim. Soyliycem Banu'ya selaminizi. Sevgiler.

9:39 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

affferriiin gurur duydum valla kültür elçimiz bizim :)

2:28 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Kültürümüzü tanıtman çok güzel Pınar, teşekkürler. Sevgiyle kal tatlım. Banu'ya selamlar.

2:52 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Aqua,
Tesekkur ederim :)

Sevgili Akcahan,
Keske biraz daha belirtselerdi Turk yemegi oldugunu. Tesekkur ederim. Selaminizi ileticem. Sevgiler.

5:53 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Kulturel yemeklerimizi farkli bir ulkede gormek cok hos gercekden..

evet Banu neden sitesini kapatti? Ben uzun zamandir giremedigim icin takip edemedim..

9:34 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sofram,
Tesekur ederim :) Banu tam aciklamadi, sanirim azicik ara verip dinlenmek istedi. Belki sonra yeniden yazicak. Sevgiler.

9:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home