Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

19 Mart, 2006

Sobelendim :)

Banu beni sobelemis, ben de azicik gecikmeli cevapliyorum :)

Rumuzunuz/Takma adlarınız? Hep ismimi kullaniyorum.
Doğum gününüz? 31 Ocak
Hiç öpüştünüz mü? Evet :)
Hiç koca bir kutu "Oreos" yediniz mi? Hayir ama 2/3'unu yedim.
Hiç sahneye çıktınız mı? Evet, ilkokul, ortaokul, ve lisede.
Hiç araba kazası yaptınız mı? Hayir, Allah korusun
Hayatınızda Eiffel Kulesi'ne gittiniz mi? Hayir, insallah ileride.
En sevdiğiniz şampuan? Pantene
En sevdiğiniz sabun? Bath and Body Works'un cayli-zencefilli sivi el sabunu
En sevdiğiniz renk nedir peki? Mavi
En sevdiğiniz gün efendim? Cumartesi
En sevdiğiniz gece? Cuma gecesi
En sevdiğiniz müzik grubu? Queen
En sevdiğiniz reklam? Swiffer'in reklami: Adam eline su toz almak icin uretileni alip heryerin bir guzel tozunu aliyor, sonra da iceri dedektif girip yardimcisi olan comeze ne yaptin sennn? diye girisiyor. Bir de bir teyze cayini birakip (misafirlikteyken) komsunun evini bir guzel temizliyor.
Erkek arkadaşınız var mı? Evet, esim :)
Birisinden hoşlanıyor musunuz? Evet, esimden :)
En iyi arkadaşınız var mı? Evet, birkac tane.
Telefonunuzda hızlı arama tuşlarında sevdiğiniz arkadaşlarınızı sıralıyor musunuz? Eskiden evet, ama simdi oyle direkt arayamiyorum, telefon karti kullaniyorum, bir de bu telefonda hizli aramanin nasil ayarlandigini cozemedim :)
En komik arkadaşınız kim? Evren
En çok hangi arkadaşınızla alışverişe gidersiniz? Hmmm, Zeynep'le idi.
En çok kime mail yazarsınız? Hocama bir de anneme.
En eski arkadaşınız kim? Zeynep, Setenay, Zeynep (hemen hemen 15 yil oldu)
En gürültücü arkadaşınız kim? Yok
En çekingen arkadaşınız kim? Sinem
Ailesini en iyi tanıdığınız arkadaşınız kim? Zeynep
En çok hangi arkadaşınızdan öneri alırsınız? Hmmm, annem ve esimden
Hangi arkadaşınız bütün sırlarınızı biliyor? Ece
En çok kimden anketler alıyorsunuz? Henuz istatistiksel bilgi verecek kadar cok anket yapmadim ;)
Hangi arkadaşınızı kıskanırsınız? Esimi
Kimle ağlarsınız? Bunu kime diye degistiriyorum: Annem ve esime
Sürekli kullandığınız bir cümle/söz var mıdır, nedir? Me no...
Son 24 saatte....
ağladınız mı? Hayir
birisine yardım ettiniz mi? Evet
gazetede bir şeyi incelediniz mi? Evet
saçınızı kestiniz mi? Hayir
etek giydiniz mi?/kravat taktınız mı? Hayir
birisine kötü davrandınız mı? Hayir
birisiyle alaycı konuştunuz mu? Hayir
koşuya çıktınız mı? Hayir
yürüyüşe çıktınız mı? Hayir
sinemaya gittiniz mi? Evet (sayilir, 24 saati gecti)
öpüştünüz mü peki? Evet
kendinizi aptal hissettiniz mi? Hayir
birisine "Seni seviyorum," dediniz mi? Evet
mektup yazdınız mı? Evet ama elektronik olanindan :)
sınava girdiniz mi? Hayir
bir şeyin üstesinden geldiniz mi? Bilmiyorum
son gunlerdeyeni birisiyle tanıştınız mı? Hayir
günlüğünüze yazdınız mı? Su anda yaziyorum
sevdiğiniz filmi izlediniz mi? Hayir
hoşlandığınız birisiyle konuştunuz mu? Evet
birisine hediye verdiniz mi? Evet (ama 24 saati azicik gecti)
birisini özlediniz mi? Evet
birisiyle kucaklaştınız mı? Evet
ana-babanızla kavga ettiniz mi? Hayir
bir arkadaşınızla kavga ettiniz mi? Hayir
bir şeyden korktunuz mu? Evet (korku filminden)
En son ne zaman...
duş aldınız? Bir ay olmustur heralde :P
dun gece gece yemek yediniz mi? Hayir
Şu anda...
ne giyiyorsunuz? Esofman
yorgun musunuz? Biraz
mutlu musunuz? Evet, cok sukur
yemek yiyor musunuz? Hayir
birisiyle online olarak konuşuyor musunuz? Hayir
Bu anketin bitmesine hazır mısınız? Coktan
Bu anketi ne kadar zamandır yapıyorsunuz? 10-15 dakikadir
En sevdiğiniz sandviç? Hindi, kasar, domates, marul, ve hardalli
Kahve mi, sıcak çikolata mı? Sicak cikolata
Sıcak mı, soğuk mu? Soguk
Küçük mü büyük mü? Kucuk
Nasıl bir hava? Ilik ve gunesli
Dantel mi, saten mi? Saten
Kırmızı mı, Mavi mi? Mavi
Eski mi yeni mi? Yeni
Orasi mı, burası mı? Burasi

2 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkur ederim Banu'sum, ben de seninkini cok begendim, zaten sen hep yenileyip cok cici seyler koyuyorsun. Optum canim.

10:29 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... cheap moving companies 1993 bmw 740i Hosting server streaming video web cam webmaster affiliate program affiliate programs Buzzing sound in car dvd install Mini pop up camping trailers Half life of phentermine bulk email marketing service Info on allergies to wheat gluten Office of insurance commissioner washington jim tompkins

9:25 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home