Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

12 Mart, 2006

Pinar Cafe ve yazdan caldigimiz bir gun :)

Bu sabah arkadaslarimiz cafemize kaffaltiya geldiler :) Dunden basladim hazirliklara, kurabiyeleri yaptim, eksikleri aldik. Sabah da erkenden kalkip cici bir masa hazirladik. Menumuzde vejeteryan omlet (mantar, biber, ve domatesli), findikli-beyaz cikolatali kurabiye, sosisli pogaca, kepekli ekmek ve peynirler, receller, domatesler, zeytinler, cevizler vardi. Getirilen patatesli pogacalarla da tam oldu soframiz. Lezzetli fotograflarimiz asagida. ;)

Kahve altimizi tamamlayinca orta sekerli Turk kahvelerimizi de yazdan caldigimiz gunes ve sicakligi degerlendirerek balkonda ictik. Martin ortasinda bu hava (gunes + 26C) inanilir gibi degil. Ama isin ilginci hava durumu raporlari sali gunu gelecek karli buzlu havayi mujdelerken bizim iki gun oncesinde disarida tisorte oturuyor olmamiz. Derslerimize donmeden bir de kisa yuruyus yaptik esimle ogleden sonra, bitirdik pazarimizi da. E ben bir de bu gunesi bulunca sayfanin damlalarini cicege dondurdum, zaten baharin ilk gunune de sadece bir hafta kalmis ;) Muzigi de cok sevdigim bir grup olan La Makina'nin Internacional albumunden Al otro lado del sol'e (Gunesin obur yuzu/diger tarafi) degistirdim. Umarim begenirsiniz. :) Bu albumun tamami var istek parcasi yapabilirim :P



17 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Senin de ellerine saglik canim, yine bekleriz. Insallah bu sefer sacin istedigin gibi olur. Goruyim senin yeni imajini yarin obur gun bir zaman :) Kociman optum.

5:14 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Bugun biz de arkadaslarimizla birlikteydik kahvaltida. Hos sohbet ile yapilan bir kahvaltinin keyfine diyecek yok.bence. Hersey cok guzel gorunuyor, Banu'nun dedigi gibi, "yarasinnn size"!

9:03 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

sofra sahane gozukuyo , elimi uzatip mamalara yumulasim gelmedi degil :)eline saglik Pinar, baya hamaratsin valla..
gurbette birbirinize destek olmaniz ne kadar guzel :)
p.s : banuskonun imajini bende merak ettim bu arada..

9:37 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Arkadaslarla olmak gibisi yok bu yaban ellerde :) Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül muhabbet ister kahve bahane. Ama kahvenin altina yediklerimiz yaramasin, kilo olmasin di mi?

Sevgili Crepuscule,
Cici sofralarda oturmaya bayiliyorum, ama henuz istedigim gibi tabak catal takimim yok malesef. :( Yemek yapmak da hobiden cok eglence bana, asci olsam yeriymis yani. Tesekkur ederim guzel sozlerin icin. :) Banu'dan rica ederiz koyar son halini de bloguna ;) Di mi Banu'sum?

9:45 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım bence her şey çokkk güzel ve de nefistir mutlaka:))) varsın cici takımların olmasın her şeyden önemlisi tatlı dil güler yüz değilmi konuk ağırlamada:)))çokkk sevgilerimle:))))

10:51 ÖS  
Blogger crépuscule dedi ki...

zamanla olmayacak seyler degil catal bicak takimiydi filan..onemli olan gonullerin guzelligi,ki bu yuzunuze sansimis..gercekten arkadasimin sizin gibi cici dostlar edindigine, orada birbirinize destek olmaniza cok seviniyorum..

1:33 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Merhaba,
Sitenizi ziyarete geldim :)

2:15 ÖÖ  
Blogger Mommycat dedi ki...

Sevgili Pinar ,gercekten ellerinize saglik ,her sey cok nefis gorunuyor ..Keske bende size yakin olsaydim dedirtti bana valla ..Saka bir yana yemek icmek bahane,onemli olan muhabbet degilmi ..:)Banunun yeni saclarini merak ettim dogrusu bu arada ama bence her model ve renk gider banuya ..Siyah ve acik renkli saclarinin ikisi de superdi ...

3:19 ÖÖ  
Blogger crystalsdreams dedi ki...

sofra süper,sayfadan düşen çiçekler düperr, müziğe de bayıldımm:)bahaar gelmiş senin sayfana pınar..hep bahar kalsın yaa:)

4:39 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Candan,
Tabii ki guler yuz herseyden once ama ben mamalari cici kaplarda sunmayi da cok seviyorum. Ilerde insallah. :)

Sevgili Crepuscule,
Dogru tabii, tesekkur ederim :) Bir de Banu'sumu bulmusum daha ne isterim.

Sevgili Gamzeli,
Hosgeldiniz, yine beklerim :) Ben de geliyorum size her firsatta.

Sevgili Momycat,
Dogru once muhabbet :) altina biz mama almayi da seviyoruz oburiskolar olarak :) Eminim guzel oldu, koyu bir renk istiyordu. Simdi hafif esmerlesmis de. Belki koyar resmini. Eminim fistik oldu yine.

Sevgili Crystal,
Gunesi gordum sevindirik oldum :) Hemen cicekler bocekler koydum sayfaya. Bir de bu saki tam civil civil bahar sarkisi oldu :) Begendiginize cok sevindim.

8:09 ÖÖ  
Blogger akçahan dedi ki...

Çok cici bir sofra olacağından emindim, zira hem ev sahibi, hem de misafir çok Maharetli Kızlar! Afiyet olsun, sevgiler.

10:10 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Guzel sozleriniz icin cok tesekkurler sevgili Akcahan :)

11:52 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Ne guzel bir kahvalti sofrasi! Bu sofranin basinda butun gun gecer gercekten :) Keske hep bahar, her gun de Pazar olsa...

12:48 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Keske Cerise'cim keske... :)

12:51 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'sum,
Cok merak ettim ama ben simdi! Hemen koy resmini :)

Sevgili Age35,
Tesekkur ederim :) Ben de oyle cici masalarda yemek yemeye bayiliyorum, hele bir de cok cici arkidisler olunca tadina doyulmuyor. :)
Daha sicak havalardayiz, ama yarin dikkatli olmam lazim. Portakal suyuyla idare ediyorum su ekstra vitaminli olanlardan. Hatirlattiginiz icin tesekkurler.

3:14 ÖS  
Blogger acicikolata dedi ki...

su fotograflarin kenarlarini böööyle beyaz beyaz ve capraz capraz nasil yapiyosunuz merak ediyorum cok

5:50 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Google'in fotograf programi olan Picasa ile :) Arama motorunda yazarsaniz hemen bilgisayariniza yukleyebilirsiniz.

1:34 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home