Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

13 Mart, 2006

Hunkarim begendi :)

Hava yine sicacik, ama yarin soguklar gelecek diyorlar. Bir gecede 20-25C dusecek yani. Aslinda normalde olsa inanmam ama buralarin okyanus ya da daglardan gelen oyle bir ruzgari var ki degil 20C, 40C bile sogutur havayi. Sanirim butun gece ruzgarli olacak o yuzden. Bazen adamlarin dedigi o kadar tutuyor ki, sanki onlar kontrol ediyormus gibi, meteoroloji istasyonunu arayip azicik daha gunesli olsun diyesim geliyor.

Neyse efendim ben bugunumuze geceyim; sabahin ilikligini degerlendirip kendimizi attik balkona, acele tarafindan da olsa bir kaffalti yapmaya. Sonra da kostuk okula. Ogle yemegini atlayinca da aksam yemegini oldukca erken yedik. Gecenlerde markette dana etini gorunce aklima gelmisti hunkar begendi yapmak. Arastirdim buldum tarifini, esim gercegi gibi oldugunu soyledi. Sanirim becerdim :) Simdi cikolata istiyor canim, bakalim ikna edebilecek miyim bir yere gidip kek yemeye benim cok yogun esimi.

12 Yorum hemen asagida:

Blogger Mr_TD dedi ki...

pinar ya, senbu yemek olaylarini artik iyice cözün, yemek isine ne zaman giriyorsunuz Banu ile?

Bu arada bu cicekler daha iyi olmus, damlalar köseliydi biraz.
Senin sayfaya girince hep müzük oludugunu unutuyorum,biraz öncede sesi acikmis biraz hoparlörlerin,saat gece yarisini gecti burda ,bir anda evin ici inledi,bende hafiften kalp kirizi gecirdim burda :-)

4:34 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Mr. T.D.,
Yemek isini coktan kaptim da malesef burda calismama izin yok. O yuzden simdilik sadece bize yapiyorum. Bahar geldi diye koydum cicekleri. Damlalari kendim cizdim o yuzden koseli oldular napalim. Ama koyucam sonra yine de. Azicik adrenalin iyi gelmistir gece yarisi, hatirlarsiniz artik muzikli blog oldugumu.

Banu'sum,
Ilk defa alinca dana etini hakkini vermem lazimdi :) Tarifi direkt internetten arastirip buldugum icin koymadim, bana ozel bir seyi yok diye. Oldukca kolay bir tarif bence de deneyin. Istersen sana ayrica e-maillerim tarifi ;) Optum canim.

6:02 ÖS  
Blogger Berna dedi ki...

Pinarcim servis mukemmel gorunuyor, eminim tadida oyle; diyecek birsey bulamiyorum; ellerine saglik:)

7:39 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkurler Berna'cim, tadi lokantalardakini aratmadi :)

9:54 ÖS  
Blogger Gatita dedi ki...

merhaba pinar,
siteni takip ediyorum.çok güzel,renkli,emailime şu muziği nasıl koydugunu yazabilirmisin, html kodları vs. .şimdiden çok teşekürler.

1:17 ÖÖ  
Blogger Gatita dedi ki...

uuff emailimi yazmayı unutmuşum,fishydreams4@yahoo.es

1:42 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Gatita,
Hemen yolluyorum :)

8:41 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

bende yemek yapmak istiyorummmmm ama sonra hemen gecıyor!ne zaman sevcem ben bu işi?? :)

11:32 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Aqua,
Benim genlerimde var ascilik :P Buyuk dayim zamaninda unlu bir asciymis :) Ama simdi asil yemek yapma istegimi arttiran TVde yayinlanan yemek programlari, o kadar guzel susluyorlar, ve o kadar cici seyler kullaniyorlar ki arkasindan hemen kalkip yemek yapasim geliyor. Belki sizde de ise yarar.

1:32 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkur ederim sevgili Age 35, fikir verebildigime cok sevindim. Ben daha suslu cikolata istedigim icin esimle ayni olmuyor malesef. O evdeki gofretlerle idare ediyor ben de disardaki suslu keklerle :)

2:49 ÖS  
Blogger Cerise dedi ki...

Pinar valla seni tebrik ediyorum gercekten. Hunkarbegendi yapmak oyle kolay is degil, helal olsun!

3:13 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkurler Cerise, ben azicik hile yaptim, hazir kozlenmis patlican kullandim ama :)

9:29 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home