Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

13 Mart, 2006

Damlaya damlaya gol olsun

Bu linke tikladiginizda NTV-MSNBC'nin katkilariyla, bilgisayarli egitime destek adli kampanya icin Turkiye'de bir okula bir bilgisayar bagislaniyor sponsorlar tarafindan. Lutfen birkac saniyenizi alacak bu ziyareti yaparak, bircok ogrenciyi sevindirin. Tesekkurler...

7 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Hemen lınke tıkladım. Benim tıklamamla kocbank, kahramanmaras elbistan ilkogretim okuluna bir bilgisayar bağışladı. Dogru mu acaba? Yapıyorlar mı ki böyle birşey. Keşke yapsalar. Hünkarbeğendinin tarifi nerede? Çok lezzetli görünüyor Pınarcım. Belli belli sen marifetlisin çok. Ellerine sağlık canım. Afiyet olsun...
Sevgilerimle
Nilay

10:18 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Merhaba Nilay,
Ciddi bir kampanyaya benziyordu, o yuzden koydum ben de bloga. Umarim gercekten veriyorlardir bilgisayarlari okullara.
Hunkar begendiyi internette arayarak buldugum icin koymadim tarifini, haksizlik olmasin diye. Ama daha istek olursa koyucam gibi :) Sevgiler.

8:40 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Bir ara bana mail olarak gelmişti bu...girip bakmıştım..keşke elimizde olsada bir sürü bilgisayar yollasak :(

9:07 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Bu bile eger gercekten bilgisayarlar gidiyorsa cok buyk bir adim :)

1:29 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sen de saol Banu'sum.

6:39 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

What a great site Cheap calls com Generic meridia without prescription

12:40 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

The рoѕt prοvideѕ еstablished
hеlpful to myself. It’s really helpful and you're simply naturally extremely knowledgeable in this field. You possess opened my eye to be able to varying thoughts about this kind of matter using intriquing, notable and reliable content material.

Feel free to visit my webpage; chms-scout.org

8:46 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home