Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

09 Mart, 2006

Hepsini yayinladim :)

Ben sonra yayinlamak istediklerimi hazirladim, bekletiyordum. Sonra baktim ki blog koymak istedigim gun degil hazirladigim gunun tarihi altina koyuyor iyi o zaman ben de hepsini koyarim o zaman dedim. Eh artik bir kac gun yazmam, zaten pek ilginc bir durum da yok bu gunlerde.

11 Yorum hemen asagida:

Blogger Defne dedi ki...

Sevgili Pinar, ekmegin tarifi bana biraktigin yorumun hemen ustundeki benim suspect'e cevabimi iceren yorumda.

Fazla ozletme kendini tamam mi?

11:16 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

hazirladini postin i acarsan ,solda alta
"Post and Comment Options" var,burdan tarihini degistirebilirsin.Ben de bazen böyle yapiyorum, önceden yazip , saonra tarihini degistirip yayinliyorum.

slmlar
TD

9:39 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Resimler çok güzel pınar.Keşke olanaklı olsada iskenderleri biz yollasak size burdan :)

1:23 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Defne,
Aldim ekmegin tarifini, deniycem kesinlikle. Tesekkurler. Ben yazarim yine dayanamam.

Sayin Mr. T.D.,
Bilgi icin cok tesekkurler, cok iyi oldu :) Bir daha hile yaptigimda caktirmam.

Sevgili Pinky,
Keske yollaabilseniz, cunku evdeki ne olursa olsun gercegi gibi olmuyor hick :(

3:27 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Son eklediklerinin tamamını okudum. Hepsi de çok hoş, Sevgili Pınar. Ama,biri, resim altına yorum yazdım, iştme engelli çocuk uyarı levhası.. Çok duygulandım, teşekkürler Pınar. Belediye ile görüşeceğim, görme ve iştme engelli çocukların, olduğu sokaklara uyarı levhası konulmasını talep edeceğim. Bakalım, takip edeceğim.

1:45 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Akcahan
Cok tesekkur ederim. Insallah belediye onerinizi kabul eder, ve de suruculer ona dikkat edip ona gore gecerler sokaklardan.

8:12 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinarcim, senden mail bekliyorum canim.
nilayen@hotmail.com 'a yazarsan sevinirim... Bu arada yarin yemek blogumda iskender tarifini yayinlayacagim kuzenimin. Seninkine cok benziyor. En azindan nefsimizi koreltiyor degil mi?
Sevgilerimle
Nilay

9:52 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Nilay,
Iki adresinize de yolladim kodu :) Umarim ise yarar. Degisik iskender tarifini de bir dahaki sefere denerim ben de. Dediginiz gibi idare ediyor yalancisi da olsa.

Sevgili Age 35,
Ekledim tabii, her zaman yorum yazmasam da ziyaretinize geliyorum sik sik.

5:17 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Keep up the good work online poker Lexmark 42 ink cartridges

11:08 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Can Ι ѕimply ϳust say what a rеlіef tο discoѵeг ѕomеbody that
genuinely knows what they're talking about online. You definitely understand how to bring an issue to light and make it important. More and more people need to read this and understand this side of your story. I was surprised that you aren't morе popular givеn
that you surely posѕeѕs the gift.

My page :: payday online loans
My weblog - Pay Day Loans

2:13 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Youг сurгеnt write-up features prοven useful to me peгsоnallу.

Ιt’s νery eԁucatіonal and уou are clearly quіte knowledgeable in this regіon.
You posseѕs popped my own face in order to
ѵaryіng thоughts about this matter along with intriguing, notable and
ѕolid content mаterial.

Feel frее tо visit mу web page
- www.sacstateasce.org

3:06 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home