Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

09 Mart, 2006

Dogum gunu!

Bugun kiz kardesimin dogum gunu :) Kucukken cicilerimizi oyuncaklarimizi paylasamaz sik sik didisirdik. Sonra buyuyup tam birbirimizi anlamaya baslamisken ben uzaklara gittim. Ama sevgisi ve yeri hic degismedi. Dogum gunun kutlu olsun bebek lokumum, umarim yeni yasin sana butun istediklerini, mutluluklari, basarilari, ve guzellikleri getirir. Seni cok seviyorum!

5 Yorum hemen asagida:

Blogger Mr_TD dedi ki...

Kardesine ,saglik, mutluluk, basari dolu yeni bir yas dileklerimizi iletirsin artik.



p.S ben hep "sen " diye hitap ediyorum ama ayni sekilde seninde yazmanda hicbir sakincasi yok benim icin.

1:44 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sayin Mr. T.D.,
Iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler. Ona da burayi takip et diyorum sanirim dileklerinizi o da gorur olmadi ben de soylerim. Ben malesef kolay kolay sen-ben'e gecemiyorum, kusura bakmayin...

6:38 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Evet Banu'sum, cok da ozleniyor malesef :( Iyi dileklerin icin cok tesekkurler. Demek ayni gun dogmuslar, ben bilmiyordum :) Oysa bolumde bir ara dogum gunu toplama kampanyasi yapmistim, bilelim de kutlayalim diye :) Optum.

8:11 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım kardeşinin doğum gününü kutluyor nice yaşlar diliyorum:))) sevgilerimle:)

10:48 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Cok tesekkurler sevgili Candan :)

8:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home