Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

14 Temmuz, 2009

Naneli cikolatali su :)


Sucuyum ya boyle seyler cok ilgimi cekiyor :) Yazin sicaklarindan bunalip serinlemek icin magnum yiyerek kizgin kumlardan serin sulara atlayip gobusu buyutmek yerine naneli cikolatali, sifir kalorili suyunuzdan yudumlayiniz efendim. Afiyet olsun.

Isin eglencesi bir tarafa, aromali sulara karsi olmama ragmen gecen gun marketteki sirin teyze elime su dolu bir bardak tutusturup hadi dene demeseydi bu muthis urunle tanisamayacaktim. Once teyzenin onundeki siseleri inceledim, sonra suyu kokladim, en sonunda gozumu yumumup ictim. O da ne! Tam kivaminda naneli cikolata tadi ve beni serinleten su! Eh yaninda kupon da verince teyzeyi kirmadim ben de aldim bir sise naneli su, eve dondum. Sadece naneli cikolatayla kalmamislar 5 cesit daha cikarmislar. Ilgilenirseniz buradan sitelerine bakabilirsiniz.

0 Yorum hemen asagida:

Yorum Gönder

<< Home