Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

21 Şubat, 2007

Yazamadim bir turlu :(

Oysa ne planlarim vardi, sevgililer gunu icin, yaptiklarimi anlatmak icin. Ama once dogum gunu kutlamasindan sonra cok yogun bir hafta arkasindan yaklasik 10 gun suren hastalik (5 gununu evde yatarak gecirdim, ne bicim soguk alginligiydi anlamadim), arkasindan yine yogun bir hafta olunca koptum sevgili blogumdan. Neyse boyle seytanin bacagini kiriyorum, Lama'cigimin (son yorumu) sayesinde hizaya giriyorum ve de en azindan bunlari yaziyorum. Geliyorum tariflerle, hikayelerle cumaya (yarini da atlatayim). Kusura bakmayin.

4 Yorum hemen asagida:

Blogger Ferhanca dedi ki...

Pınar, geçmiş olsun.. bu Pınar nerelerde diyordum ..iyileşte sen telafi edersin sevgililer günü.. sevgiler..ferhan

2:26 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Hadi bakalım bekliyoruz, özlettin kendini...

2:50 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Sabirsizlikla bekliyorum. Sen yeter ki iyiles, biliyorum bizi ihmal etmezsin sen :). Opuyorum.

6:45 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Umarım bir dahaki sevgililer gününde sağlam ve ayakta olursun..
Sevdiklerinle güzel zaman geçirirsin.

Five Beautiful Places You Should See in Amsterdam
Three Beautiful Plateau You Should See in Turkey
Five Beautiful Canyons You Must See Before You Die

7:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home