Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

17 Ocak, 2007

Ikiz isteyenler icin

Eger ikizleriniz olsun istiyorsaniz bol bol sut, peynir ve yogurt tuketin. Sadece kemiklerinizi guclendirmekle kalmayip, ikiz dogurma sansinizi da arttirmis olacaksiniz :) Yeni yapilan bir arastirmanin bulgularina gore bu besinlerin icindeki insuline benzeyen buyume faktoru adli protein ikiz bebek ihtimalini arttiriyormus...

13 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

iyi güzelde, ikizler cogunlukla ya sülaleden yada kullandigin hormon haplarindan oluyor. binde birkere kendiliginden oluyor .

4:58 ÖÖ  
Blogger LaMa dedi ki...

Pinarcim
Bu arastirmayi ben de okumustum hatta bir ara bolce sur iciyordum cunku ikizimiz olmasini cok istiyoruz:) Genetik faktorler cok onemli sanirim ama isin dogrusunu bilmiyorum...
Hayirdir sen de sitende buna yer vermissin?
Svegiler

3:20 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Evet, ben de soruyorum:
HAYIRDIR? :)

4:55 ÖÖ  
Blogger ycurl dedi ki...

Pinar,
Ben de genetik ya da gordugun tedavide kullanilan hormon haplarindan ikiz cocuk sahibi olma olsiliginin yuksek oldugunu biliyorum. Arastirmayi nerede okudun merak ettim. Kaynagini link olarak koyarsan sevinirim.

12:45 ÖS  
Blogger elma dedi ki...

evet cok guzel birseydir kesin deee, ikiz ya, efex2 = kabus . allah ikiz sahibi olanlara iki kat daha cok guc sabir versin ilk iki sene.. sonrasi sahane tabii, bir tasla iki kus:)
bu arada blogun asagiya kaymis Pinarciim kac zamandir soyliycem bugune denk geldi..Bir tek ben mi goruyorum acaba bu sekilde?

2:03 ÖÖ  
Blogger MorKoyun dedi ki...

ben de asagida goruyorum blogu, hatta her seferinde acilsin diye bekliyorum unutup:) ikiz tarifini yemek tarifi gibi vermissin Pinar:)) hani bol sut yogurt 20 dk kisik ates tadinda olmus, aklimizda bulunsun tabi tesekkurler:)

3:10 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

ikiz olmayi hep istemisimdir:) Ama ikiz cocugum olsun istemem galiba, ben 1 tanesinle zaten baya ilgileniyorum, hele hele ikiz olunca, hangisini sevecen, hangisini yedirecen, ? ALLAH ikizli, ücüzlü olan ailelere kolaylik versin.

2:29 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Büyük söylemek istemem ama ikiz istemezdim heralde, aslında çok güzel oluyorlar..takım takım giydirince...Yine allahım bilir herşeyi...
İyi haftalar Pınar'cım...

3:28 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Anonymous,
Bazi sutler de demek ki ikiz olmasina sebep olan maddeleri iceriyor :)

Lama'cim,
Ben de okudugumun yalancisiyim :) Zaten bu arastirma icinde olunca yapilan calismalarin ne kadar guvenilir oldugu supheli :) Ben valla bos zamanda bolumde elime gecen dergiyi karistirirken gordum, ilgimi cekti yazim. Yoksa ikiz yegenlerden sonra (Allah bagislasin cok tatlilar) ikize tovbe dedim. Optum canim.

Defne'cim,
Yok malesef, daha 2-3 yil daha sanirim dusunemeyecegiz bile. Optum kocaman.

Ycurl,
Bolumde bilimsel bir dergide okumustum, senin yorumunu gorunce biraktigim yerde aradim ama malesef bulamadim. Sanirim cok acik bir kaynak gortermiyorlardi, sanki University of Michigan'da yapiliyormus diye hatirliyorum, ama emin degilim. Kusura bakma :(

Elma'cim,
Aynen oyle, hem cok tatli oluyor aynisindan iki tane olmasi, hem de aynen dedigin gibi isler ikiye degil dorde katlaniyor. Bana bog yerinde gorunuyor ama sanirim asagidaki video yuzunden biraz kaymis, bir post daha yazinca kurtaricam sayfami :) Optum!

Morkoyun'cum,
Elma'ya da dedim sanirim video yuzunde oyle oldu, bir tane daha post yazip duzelticem yakinda. Gercekten tarif gibi olmus :) Optum kocaman!

Sevilay'cim,
Amin :) Gercekten cok zor ama yardimci olursa biraz daha idare ediyor. Optum canim.

Gamze'cim,
Evet ben de istemem, isteyenler icin soyledim zaten :) Tesekkur ederim, sana da iyi haftalar.

8:43 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba bu bulgu neye dayanıyor ? Ben tam bir peynir canavarıyım :) Ve de babam ikiz benimde ikizim olur mu :)

8:12 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

benim yorumum ikiz bebek ile ilgili değilde sayfan ile ilgili olacak çok çok süper olmuş

4:51 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

İkiz çoçuğumun olmasını çok ama çok istiyorum ama sanırım bu biraz genlerle alakalı..
İkiz kızlarım olsun isterim.

Five Beautiful Places You Should See in Amsterdam
Three Beautiful Plateau You Should See in Turkey
Five Beautiful Canyons You Must See Before You Die

7:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

size ne diyebilirim ki harika olmuş ...süpér ya

1:43 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home